Beantwoord

Probleem met Mijn bibliotheek/Mijn planning

  • 28 November 2017
  • 10 reacties
  • 490 Bekeken

Hallo,
Vooraf wil ik meedelen dat ik al meerdere keren de modem (mini 5) zonder resultaat heb gereset zoals beschreven in 'My Proximus'.

In de 'Planning' staan momenteel nog 5 programma's geprogrammeerd in serieopname. Alle andere heb ik t.n.b. verwijderd.
-The Voice van Vlaanderen: werd vorig seizoen geprogrammeerd als serieopname en wordt dit de seizoen automatisch weer in serie opgenomen. Ik kan alleen de individueel geplande opnames verwijderen maar de serieopname niet. Na verwijdering van de individuele geplande opnames worden ze automatisch terug geprogrammeerd. Programma neemt wel op.
-Victoria: dit seizoen als serieopname geprogrammeerd en neem op.
-Sports Late Night (HD): geprogrammeerd als serieopname maar neemt niet op. Ik kan de serieopname niet annuleren, alleen de individueel geplande opnames kan ik verwijderen. Deze programmeren zich nadien automatisch opnieuw maar nemen niet op. Wel kan ik via PC individuele opnames plannen die dan wel worden opgenomen.
-Sports Late Night (normaal): idem als in HD
(dit programma staat dubbel geprogrammeerd omdat ik al van alles heb geprobeerd om het er uit te halen).
-Stadion: idem als The voice van Vlaanderen.

Stel voor om alle geplande opnames te laten verwijderen zodat ik ze nadien opnieuw kan instellen volgens mijn wensen.

Vriendelijke groeten.
icon

Beste antwoord door SamuelD 1 December 2017, 20:42

Bekijk origineel

10 reacties

Verbetering: het betreft geen modem maar een decoder mini 5/
bekend probleem ondertussen 😉
moest er totaal geen reactie komen dan kan je ook nog een privébericht sturen
met copy paste van je tekst hierboven of een de linkverwijzing meegeven :
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/probleem-met-mijn-bibliotheek-mijn-planning-41734

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Heb de raad van Martin gevolgd en eergisteren nog een privébericht gestuurd. Er werd me geantwoord dat ze het zouden doorgeven aan de engeneering. Tot op dit moment hebben ze echter nog geen tijd gevonden om alle geplande opnames te wissen uit de planning.
Ondertussen heb ik na veel zoeken wel een oplossing gevonden voor het verwijderen van de dubbele programmering van Sports Late Night (normaal):
-eerst alle individuele geplande onderdelen afzonderlijk gewist; het programma bleef dan nog altijd vermeld zonder individuele opnames
-nu kon het wel als serieopname worden gewist en het komt niet meer terug (hopelijk blijft dit zo).
De andere 4 te verwijderen opnames staan dus nog altijd gepland.
Vervolg op mijn bericht van gisteren.
Mijn hoop dat ik de serieopname van Sports Late Night (normaal) had kunnen verwijderen is ongegrond gebleken. Ze staan vandaag terug automatisch geprogrammeerd.
Ik stuur straks een nieuw privé-bericht zoals Martin eerder had aangegeven.
inderdaad best nog eens een PB sturen ter herinnering, en de methode zoals je beschreven hebt werd ook al door anderen te vergeefs geprobeerd, ik had gehoopt dat het mss dan toch nog voor sommigen wel eens zou kunnen lukken, maar blijkbaar is dit niet het geval!.
Reputatie 7
Badge +4
Privé bericht ontvangen en doorgegeven 😉
👍🏽
+ 1 voor Martin of voor SamuelD?
Na 3 dagen eindelijk een reactie. Dat is 'snel' omdat het over tv gaat, want daar kunnen ze zelf soms nog iets aan doen, hoewel. Anders... 😣 We geven het door aan de bevoegde dienst en afwachten maar.
Hoera. Nu nog een echte oplossing, behalve 'het Is doorgegeven'. Wanneer komt er nu echt eens een einde aan die 'serie -opname niet te verwijderen' nachtmerrie?
😃
Niet alle geplande opnames werden verwijderd maar wel de meest irritante terugkerende. Ik kan voorlopig weer verder. Bedankt.

Reageer