Skip to main content
Bij gebrek aan een proximus onderdeel in de community, post ik hier even mijn probleem. Ik heb sinds kort een Windows Phone 7 toestel (LG E900). Nu heb ik bij sinds gisteren ook mobiel internet. Ik heb dus ook de handige Hello Proximus App afgehaald. Wanneer ik echter probeer in te loggen met mijn e-servicesaccount om het dataverbruik te controleren krijg ik volgende melding: "Er is een niet nader gespecifieerde authenticatiefout opgetreden."



Is er een probleem met deze toepassing op WP7? Ik heb bij ontvangst mijn telefoon wel direct een upgrade gegeven naar versie 7.1 (codename Mango). De versie van Hello Proximus is versie 1.5.



Ik heb bij een vriend die een iPhone heeft geprobeerd om in te loggen in zijn Hello Proximus App met mijn e-servicesaccount en dit lukt zonder problemen, dus aan de account ligt het niet.

Beste d_adriaensen,



Kan u mij via privé-bericht uw gegevens (naam, contactnr , klantennr) even doorsturen?



Ik stuur dit dan door naar proximus die u terug zullen contacteren.





Met vriendelijke groeten,



Eva


Reageer