Probleem met e-Services

  • 8 October 2010
  • 5 reacties
  • 3618 Bekeken

Hallo,

Probeer mijn factuur te betalen via e-Services maar er komt niets zichtbaar op de pagina. Blijft een wit blad zonder dat ik mijn facturen kan raadplegen of betalen. Mijn browser is Safari 5.0.2... Kan iemand mij helpen aub?

groetjes

Jaco3700

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
De laatste twee dagen waren er problemen op de e-services, heb ikzelf gemerkt daar ik er ook niet meer op kon, zelfs mijn klantenrekeningnummer aanvaardde hij niet, er kwam op dat het niet gekend was bij Belgacom. Vanmorgen was alles terug in orde op de e-services. Dus misschien nog eens proberen?
Dank u voor de reactie Magistermagic. Het probleem blijft bij mij. Ik geraak dus wel op de e-Services maar als ik dan facturen aan klik kom ik op een wit blad waar niets meer staat. Heb al alles geprobeerd, de pagina herladen maar niets helpt de pagina blijft wit.... Niemand anders die hetzelfde probleem heeft met Safari 5.0.2? Misschien werkt het niet met Mac maar dat zou mij verwonderen. Kon er op die oude e-Services altijd op.
Reputatie 2
Badge +1
Hier geen problemen met Safari Versie 5.0.2 (6533.18.5) en OSX 10.6.4

Er staat wel beneden een note:

'Mijn factuur online' functioneert optimaal met Internet Explorer 7 op windows XP en Firefox 3.5 op MAC OS 10.6
Bedankt Mansho. Werkt inderdaad met Firefox. Maar met Safari geraak ik nog steeds niet op mijn facturen. Ik gebruik nochtans hetzelfde als u, OSX 10.6.4 en dezelfde Safari... raar.
intussen, 7 jaar later, geldt nog steeds hetzelfde probleem.. bij elke update van safari loopt myproximus vast met lege schermen... elke keer ben ik meer dan een uur zoet om het op te lossen (als dit al lukt) en proximus doet.... NIETS

Reageer