Goeiedag,
Bij het opstarten van de digitale TV: 1. gaat het signal lichtje knipperen
2. staat er de melding 0:1P
3. krijg ik hem niet meer uit zowel via de knop als de afstandbediening (wel via schakelaar)
Ik kan bij deze dus geen TV meer kijken en ik heb de handleiding al bekeken, maar daar staat niets in. Ik heb de schakelaar al meerdere malen aan en uit gezet, zonder resultaat..
Ik hoop dat iemand me zo snel mogelijk kan verder helpen!
Mvg,
Bernard
Bladzijde 1 / 1
beste
decoder krijg precies geen ip adres.
is er syncronisatie op de lijn? check de modem eens - doe indien nodig een reset van de modem (even spanningsloos zetten)
als de modem oké is dan ligt het probleem waarschijnlojk bij de verbinding tussen de decoder en de modem. werk je met kabel of met een draadloos systeem?
mvg
decoder krijg precies geen ip adres.
is er syncronisatie op de lijn? check de modem eens - doe indien nodig een reset van de modem (even spanningsloos zetten)
als de modem oké is dan ligt het probleem waarschijnlojk bij de verbinding tussen de decoder en de modem. werk je met kabel of met een draadloos systeem?
mvg
Draadloos systeem, en aangezien mijn internet perfect werkt en de andere digitale TV (die zich er bijna naast bevindt) ook perfect werkt, ligt het toch niet aan mijn modem?
ja inderdaad, in DAT geval zal het niet aan de modem liggen.
met welk draadloos systeem werk je? probeer eens met hersynchroniseren van ruckus of devolo
mvg
met welk draadloos systeem werk je? probeer eens met hersynchroniseren van ruckus of devolo
mvg
Modem is een b-box 2. En wat bedoelt u juist met ruckus of devolo, want zoveel ken ik er niet van...
beste
awel, je schrijft dat je met een draadloos systeem werkt? ik ken maar 2 draadloze systemen : ofwel via Devolo's (dat gaan via het elektriciteitsnet) ofwel het draadloze systeems met de Ruckussen. 't is mogelijk dat er daar iets niet juist mee is, en dat u deze moet hersynchroniseren.
aangezien u toch 2 decoders hebt zou je deze ook eens van locatie kunnen wisselen, en zien wat het geeft
of bel anders eens met 0800 22 700, waarschijnlijk de beste manier om snel geholpen te zijn.
mvg
awel, je schrijft dat je met een draadloos systeem werkt? ik ken maar 2 draadloze systemen : ofwel via Devolo's (dat gaan via het elektriciteitsnet) ofwel het draadloze systeems met de Ruckussen. 't is mogelijk dat er daar iets niet juist mee is, en dat u deze moet hersynchroniseren.
aangezien u toch 2 decoders hebt zou je deze ook eens van locatie kunnen wisselen, en zien wat het geeft
of bel anders eens met 0800 22 700, waarschijnlijk de beste manier om snel geholpen te zijn.
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.