Probleem met decoder en opnames

  • 24 January 2014
  • 0 reacties
  • 337 Bekeken


Beste,


sinds de laatste update van belgacom heb ik een aantal problemen met mijn decoder.


eerst kreeg ik enkel een error te zien dus naar klantendienst gebeld en een volledige reset gedaan van de decoder, na een aantal keren proberen kreeg ik gelukkig terug beeld te zien.


sindsdien staat er echter dat ik maar 0% meer beschikbaar heb aan opnames terwijl ik nog maar enkele programma's heb opgenomen het geheugen van mijn decoder kan onmogelijk vol zijn.


elk programma dat ik opneem kan ik ook maar gedurende 30 dagen bekijken. Vroeger was dit enkel het geval als ik 2 programma's tegelijkertijd opnam dat 1 programma op de harde schijf werd opgenomen (en dat bleef dus op men decoder staan) en dat het andere op de server werd opgenomen ( en du maar 30 dagen beschikbaar was)


Nu is alles wat ik opneem maar 30 dagen meer beschikbaar...


Ook serieopnames lukken niet meer, het staat wel bij 'geprogrammeerd' maar als ik achteraf kijk is het niet opgenomen...


Ik heb nog zo'n oude v3 decoder, ligt het daaraan?


Ik heb hier al een aantal topics over gelezen op het forum dat er wel meer mensen problemen hebben met hun decoder oa dat ze vb traag zijn ( wat ook bij mij het het geval is) maar begrijp nog steeds niets wat ik nu eigenlijk moet doen om het weer goed te krijgen...


Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat je niet kan zappen tijdens opnames of dat als je opneemt op bepaalde zenders de opnames automatisch maar 30 dagen meer beschikbaar zijn. Is dat zo? Waarom is dat dan veranderd? Want vroeger kon ik wel gwn zappen en nam de decoder alles op op men harde schijf.


Hopelijk kan iemand me helpen want ik weet het allemaal niet zo goed meer...


Alvast bedankt!







0 reacties

Geen reactie

Reageer