Skip to main content
Beste,



ik heb een nieuw mail-adres waar gegevens naar moeten worden gezonden (facturen ed). Dit is het mail-adres dat in het profiel staat (is dus niet het login-adres). het huidige mail-adres bestaat niet meer. als ik dit wil wijzigen krijg ik een melding dat er een mail is gestuurd naar dat adres, toch krijg ik het in mijn login-adres, en bij het opvragen van mijn profiel staat nog steeds het oude?



klanten dienst gebeld, technische dienst, terug klantendienst ...; na een uurtje nog steeds probleem.



Beste tevreden klant?...soms,





Kan u mij uw gegevens (klantennr , contactnr, telefoonnr) even doorsturen?





Ik laat dit dan nakijken door de bevoegde dienst.





Met vriendelijke groeten,





Eva


Mijn telefoonnummer is 037707648, hiermeer hebt u alles denk ik.



het probleem situeert zich rond mijn e-services profiel



ondertussen is het probleem een beetje veranderd : in mijn profiel heb ik het e-mail adres kunnen wijzigen naar dat van mijn echtgenote, als ik mijn mail adres wil invoeren en dit activeren geeft het systeem aan dat dat dit reeds bestaat.



waarschijnlijk heb ik ervoor al gebruik gemaakt van mijn mail adres ?





Ik heb nog een tweede probleem / vraag : zou het kunnen dat iemand hetzelfde e-mail adres heeft dan ik ?



ik krijg mails gericht aan mijn e-mail adres vanuit het Tiense ? mijn mail-adres is marc.crabbe@skynet.be








Reageer