Beste,
Omdat het waarschijnlijk beter is via deze weg, plaats ik het eerst via dit forum. Ik heb gezien dat er recent nog iemand was met hetzelfde probleem, vandaar.
Ik heb volgend probleem met mijn skynet-account. Telkens wanneer ik Windows Mail open en aldus naar mijn skynet-account ga, vraagt deze telkens of ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord invul. Nu ik heb dat niet zo ingesteld, normaal zou de account dus automatisch moeten 'openen'. Maar ook al tik ik mijn gebruikersnaam (heb ook andere zaken geprobeerd zoals emailadres) en wachtwoord in van mijn account, ik krijg nooit verbinding. Ook wanneer ik probeer via webmail, kan ik niet inloggen om de mails te lezen.
Vriendelijke groet en alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
of probleem met je login/wachtwoord, of als je je mailbox voor een lange tijd niet gebruiikt hebt is hij mogelijk inactief. Beste om 080022700 te contacteren met factuur van bgc aan de hand.
Thx voor de reacties.
@ricy: het probleem is verholpen doordat ik bij server voor uitgaande mail de instructies gevolgd heb die op de blog stonden. Dus hartelijk bedankt!
Het blijft raar hoe het probleem ontstaan is, maar bon, het belangrijkste is dat het opgelost is.
Groeten.
@ricy: het probleem is verholpen doordat ik bij server voor uitgaande mail de instructies gevolgd heb die op de blog stonden. Dus hartelijk bedankt!
Het blijft raar hoe het probleem ontstaan is, maar bon, het belangrijkste is dat het opgelost is.
Groeten.
graag gedaan en dan heeft mijn blogje nog nut gehad.
mvg
mvg
@ ricy, ik denk je je blogje nog veel meer nuttig is dan je kan vermoeden. Uitermate leerrijk en informatief voor wie op zoek is naar bijkomende informatie. Bedankt hiervoor. Heb persoonlijk je blogje al meermaals geraadpleegd.
Greetje,
Het doet me plezier dit te mogen horen.
mvg
Het doet me plezier dit te mogen horen.
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.