Beste,
Vandaag wenste ik wijzigingen aan te brengen in de aliassen voor de mailbox.
Als ik wil inloggen faalt dit echter telkens met volgende fout:
Belgacom Proximus Belgacom TV Skynet Sitemap NL FR EN DE
SAML 2.0 Authentication Failed
2011-06-28T10:55:28Z
Error details
FBTSML225E Token exchange failed.
Action
Please contact the support with the error information !
Deze fout komt meermaals voor op het forum en lijkt bij belgacom te liggen. Daarom graag een snelle oplossing (telefonische desk heeft geen oplossing hiervoor).
login: fa662580
Bladzijde 1 / 1
Ik heb het zelfde probleem ook reeds gebeld naar help desk zonder oplossing.
wat kunnen we daaraan doen ??????
wat kunnen we daaraan doen ??????
Beste Bosphil, Joske,
De afgelopen dagen zijn er kortstondig problemen met het inloggen op de e-services. We raden u aan om het later opnieuw te proberen.
Belgacom werkt aan een permanente oplossing voor dit tijdelijk probleem.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Eva
De afgelopen dagen zijn er kortstondig problemen met het inloggen op de e-services. We raden u aan om het later opnieuw te proberen.
Belgacom werkt aan een permanente oplossing voor dit tijdelijk probleem.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Geachte,
Hiermede laat ik u weten dat ik volledig doof ben.
Volgens NORTON bericht op mijn scherm is de beveiliging van mijn PC zeer verouderd is.
Het moet dringend opnieuw geinstalleerd worden, hoewel ik elke maand 5 € op uw rekening stort.
Op het scherm verschijnt telkens malen het bericht van Norton........
Wat moet ik doen?
Met vriendelijike groeten,
Ivan De Roose
Hiermede laat ik u weten dat ik volledig doof ben.
Volgens NORTON bericht op mijn scherm is de beveiliging van mijn PC zeer verouderd is.
Het moet dringend opnieuw geinstalleerd worden, hoewel ik elke maand 5 € op uw rekening stort.
Op het scherm verschijnt telkens malen het bericht van Norton........
Wat moet ik doen?
Met vriendelijike groeten,
Ivan De Roose
@Ivan
Heb je al eens geprobeerd via deze pagina
http://www.belgacom.be/companies/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=multi_security
Dan op klikken vervolgens word je doorgestuurd naar de E-Evices pagina.
Je daar aanmelden en in het onderwerp Internet naar mijn opties gaan daar kan je zien of je abonnement voor Norton actief is en staat er een download optie en activerings code.
Succes
Heb je al eens geprobeerd via deze pagina
http://www.belgacom.be/companies/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=multi_security
Dan op klikken vervolgens word je doorgestuurd naar de E-Evices pagina.
Je daar aanmelden en in het onderwerp Internet naar mijn opties gaan daar kan je zien of je abonnement voor Norton actief is en staat er een download optie en activerings code.
Succes
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.