Skip to main content
Beste,





Vandaag wenste ik wijzigingen aan te brengen in de aliassen voor de mailbox.





Als ik wil inloggen faalt dit echter telkens met volgende fout:





Belgacom Proximus Belgacom TV Skynet Sitemap NL FR EN DE



SAML 2.0 Authentication Failed

2011-06-28T10:55:28Z





Error details

FBTSML225E Token exchange failed.





Action

Please contact the support with the error information !





Deze fout komt meermaals voor op het forum en lijkt bij belgacom te liggen. Daarom graag een snelle oplossing (telefonische desk heeft geen oplossing hiervoor).



login: fa662580

Ik heb het zelfde probleem ook reeds gebeld naar help desk zonder oplossing.



wat kunnen we daaraan doen ??????


Beste Bosphil, Joske,



De afgelopen dagen zijn er kortstondig problemen met het inloggen op de e-services. We raden u aan om het later opnieuw te proberen.



Belgacom werkt aan een permanente oplossing voor dit tijdelijk probleem.



Onze excuses voor het ongemak.





Met vriendelijke groeten,



Eva


Geachte,



Hiermede laat ik u weten dat ik volledig doof ben.



Volgens NORTON bericht op mijn scherm is de beveiliging van mijn PC zeer verouderd is.



Het moet dringend opnieuw geinstalleerd worden, hoewel ik elke maand 5 € op uw rekening stort.



Op het scherm verschijnt telkens malen het bericht van Norton........



Wat moet ik doen?



Met vriendelijike groeten,



Ivan De Roose






@Ivan



Heb je al eens geprobeerd via deze pagina



http://www.belgacom.be/companies/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=multi_security



Dan op klikken vervolgens word je doorgestuurd naar de E-Evices pagina.



Je daar aanmelden en in het onderwerp Internet naar mijn opties gaan daar kan je zien of je abonnement voor Norton actief is en staat er een download optie en activerings code.



Succes


Reageer