Beantwoord

Probleem inkomende mails outlook

  • 9 July 2016
  • 6 reacties
  • 333 Bekeken

Sinds gisteren krijg ik geen nieuwe mails meer binnen in outlook. Mails versturen lukt wel nog. Ik heb ook nog gewoon toegang tot webmail waar ik de inkomende mails wel kan zien. Als ik in webmail mails verwijder dan komen die ook in de trashmap in outlook te staan. Enkel in de inbox-map komt niks binnen. De map is ook niet te groot.

Iemand hier nog problemen mee of gehad?
icon

Beste antwoord door Wim 9 July 2016, 09:25

Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb niet direct een oplossing voor je probleem, maar wat ik hier wel regelmatig vaststel is dat er veel problemen met outlook gemeld worden!

Zou het niet helpen om je prox e-mail account eens opnieuw aan te maken, ik dacht dit hier ooit ergens eens gelezen te hebben?
Eigenlijk nooit eerder problemen ondervonden met outlook.

Een nieuw account aanmaken zie ik niet meteen zitten. Wil met dit emailadres verdergaan.
Reputatie 7
Badge +6
Misterbio,
Heb je soms je mail-instellingen gewijzigd?
Hier kun je checken of ze nog juist zijn.

Groeten,
Wim
Hey Wim,

Bedankt. Ik heb de instellingen gewijzigd zoals in je link en het werkt opnieuw.
De poorten voor inkomende en uitgaande mail waren anders. Ik had nochtans niks zelf gewijzigd en tot eergisteren werkte alles.
Reputatie 6
Badge +4
hi,

Een update op je systeem, mailclient, etc..kan soms wijzigen uitvoeren in de instellingen..waarschijnlijk zal dit aan de oorzaak hebben gelegen.

mvg Sabine
ok thx Sabine voor de verduidelijking

Reageer