Probleem HD kijken, tijdens opnemen.

  • 13 December 2010
  • 13 reacties
  • 2006 Bekeken

Badge



Het is dus wel allemaal een verbetering,maar wat ik spijtig vind,dat is dat ge geen HD kunt kijken als ge bv.een Nederlanse zender opneemt (die kunnen nog niet verplaatst worden naar 30 d.).

Eerder (voor die NPVR aanpassing) kon ik wel HD kijken en een SD zender opnemen,en ook andersom.Ja HD uitzendingen zijn veel beter in kwaliteit,en nu kunnen we daar tijdens het opnemen niet meer van profiteren.

SPIJTIG !!!!!




13 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Lijkt me niet normaal. Misschien een fout profiel? Bel eens met de technische dienst of post je login eens?
Badge
Hier mijn login,

fb 395981

Grtjs.
Badge
Ho,ho,ho (de Kerstman),waar zit ons EVA ?

Graag een antwoordje a.u.b.
Badge
hello Computerken

u zou in vergelijking met voorheen hetzelfde plus opnemen via nPVR moeten kunnen. Best even de helpdesk op hun nummer 080022700 optie1, opnieuw optie1 contacteren

muisje

Badge
Muisje,ik heb intussen reeds contact opgenomen met de technische dienst,en daar vertellen ze mij dat er niets aan verandert kan worden.Dus ik ga ne serieuze stap achteruit,ik zit hier met nen HD TV en ik kan niet meer genieten van de HD programma's zoals voorheen.

Grtjs computerken.
Badge
Deze avond al enkele keren contact gehad met de technische dienst,er was zelfs iemand bij die mij echt niet geloofde dat ik voor de updates (30d)wel HD kon kijken en een SD programma opnemen,alsook andersom.Hij heeft mij heel eenvoudig weg, van de lijn gesmeten.Wat moet ik mij daar nu echt bij voorstellen.

BELGACOM, met wat zijn jullie feitelijk bezig !!!!!!!

KLANTVRIENDELIJKHEID NOEMEN ZE DAT. AMAAI,MAN,MAN,MAN.
Badge
Hoe kan dat nu,eerst geloven ze me niet en zou ik zelfs ne leugenaar zijn en nu pas na nog maar eens nen test werkt alles terug zoals voorheen.

Dus,de aanhouder wint .

De laatste correspondent die ik aan de lijn had (tussen haakjes,nen Nederlander),maar ook kwijt gespeeld,zal het dan opgelost hebben zeker.Awel,ten zeerste bedankt,meneer.

BELGACOM kunnen juliie daar nu niets uit leren a.u.b. ?

Terug nen tevreden klant,maar toch nog met heelwat vraagtekens.

Grtjs.
Kan iemand mij helpen. Ik heb geen hd tv, wel hd decoder maar ik kan geen hd zenders bekijken(vb. kanaal 30) bij instellingen komt telkens "aanvraag mislukt" voor hd. Bij kiezen hd kanaal springt de decoder naar kanaal 70!

Dank bij voorbaat
Badge
Hallo,

klik in de menu op instellingen,dan naar systeeminstellingen en daar kunt u zien dat de HD zenders geactiveerd zijn of niet.Maak dan uw keuze.
Reputatie 7
Badge +1
Je moet inderdaad de HD functie activeren, dat gebeurt niet vanzelf.
computerken en sinjoor71,

Bedankt voor de snelle reactie,maar jullie voorstellen had ik al verscheidene keren uitgevoerd ook decoder herstarten(stekker uit even wachten en terug stroom). Tevergeefs, ik werk wel met plc's. Technische dienst is vandaag blijkbaar niet beschikbaar.

Bij keuze in de systeeminstellingen moet lichtblauw toch op ja staan en dan ok drukken? Is mischien decoder, die voor de rest perfect werkt. Melding "aanvraag mislukt" blijft. Nog andere suggesties?
Computerken en sinjoor71,

Heb technische dienst nu toch kunnen bereiken, resultaat: mijn lijn staat nog op adsl2 ipv van vdsl2, wordt overgeschakeld op 4 jan 11 in de centrale! Afwachten maar. Hoop doet leven. Hou jullie op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +1
Bij mij hebben ze zelfs in de voortuin gegraven om de aansluiting te switchen (30 €) en binnen een andere stekker geplaatst vooraleer men mij in de centrale kon overzetten op VDSL2. Had wél een gewone B-box meegekregen, want nadat ik gereclameerd had over trage snelheid, ging men mij op ADSL2 overzetten. Maar de B-box werkte niet op VDSL2 (nà contact met technische dienst bleek ik niet op ADSL2 maar al op VDSL2 te staan). In Belgacomwinkel gaan omruilen voor b-box2 en alles werkte perfect. Was toen enkel voor internet-Go. Later ben ik dan ook op Belgacom TV aangesloten, omdat ik dan nog alleen de decoder moest gaan halen. Had toen direct 2 hd-streams (september 2009). Heb dat verhaal al eens eerder gedaan hier denk ik.

Reageer