Beste,
Sedert 14 oktober 2010 hebben wij een probleem met een trage Internetverbinding waardoor we maar zeer sporadisch konden Skypen met onze buitenlandse vrienden. Bij Uw helpdesk werd ik afgescheept met de melding : "Belgacom ondersteunt Skype niet." We probeerden een oplossing te vinden via een computertechnieker die ons 73euro kostte maar het probleem bleef onopgelost.
Op 17 december hadden we geen Internetverbinding meer maar wel een vriendelijke man aan de helpdesk die ons weer verbinding bezorgde en de dinsdag erop een technieker langsstuurde die een nieuw stopcontact monteerde en metingen uitvoerde. Hij moest evenwel nog naar de cabine maar geraakte daar niet in. De daaropvolgende week werden we zelf opgebeld door iemand van de helpdesk die weer dezelfde technieker langs stuurde...dit keer wel naar de cabine. Er werd een fout geconstateerd tussen onze aansluiting en de cabine...de lassers moesten komen.
Vandaag 1 januari 2011, nog altijd geen lassers gezien, deze morgen weer geen Internetverbinding. De helpdeskrobot vermeldt dat er sedert 2O december een probleem is maar daarna valt de telefoonverbinding uit. Met de GSM een SMS gestuurd en ja hoor, weer verbinding!
Wanneer zullen wij nu eindelijk eens definitief geholpen worden zodat we 's morgens zonder vrees op Internet kunnen, mijn man niet op een ander moet gaan schooien om e-mailbestanden van de zaak door te sturen en we zonder stress even met onze vrienden kunnen Skypen zelfs al ondersteunt u dit niet. Hoeveel korting krijgen we op de volgende faktuur voor onnodige kosten die we maakten en voor een service die met haken en ogen aaneen hangt?
Help!
S. Vincent
Bladzijde 1 / 1
Nog eens aan de helpdesk vragen. Geven soms 10 € korting op de volgende factuur als je aandringt. Bij een ongelooflijk tragisch verhaal als het jouwe, mag dat zelfs wat meer (een veelvoud ervan) ziin !
Beste S. Vincent,
Bezorgt u mij klantgegevens zodat ik uw verbinding kan laten checken en de facturatie opvolgen?
Met vriendelijke groeten,
Eva
Bezorgt u mij klantgegevens zodat ik uw verbinding kan laten checken en de facturatie opvolgen?
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste S. Vincent,
Klinkt zeer herkenbaar - zitten ook al 3 weken zonder internet en we wachten op de 'lassers'.
Als wij zo zouden 'wachten' met het betalen van de facturen - in dit geval voor een Internetdienst die we niet kunnen gebruiken - zou dat door Belgacom ook niet geapprecieerd worden
Iedereen kan zo zijn conclusies trekken over de service. Mijn werkgever (die mijn Internetverbinding betaalt) heeft me al voorgesteld om over te schakelen naar de concurrentie - want 's avond email checken is er nu ook niet bij natuurlijK.
Veel moed alvast!
Klinkt zeer herkenbaar - zitten ook al 3 weken zonder internet en we wachten op de 'lassers'.
Als wij zo zouden 'wachten' met het betalen van de facturen - in dit geval voor een Internetdienst die we niet kunnen gebruiken - zou dat door Belgacom ook niet geapprecieerd worden
Iedereen kan zo zijn conclusies trekken over de service. Mijn werkgever (die mijn Internetverbinding betaalt) heeft me al voorgesteld om over te schakelen naar de concurrentie - want 's avond email checken is er nu ook niet bij natuurlijK.
Veel moed alvast!
Als je normaal zonder internet valt kan je een vodafone stickske als tijdelijke oplossing bekomen.. Zou jullie dit dan ook aanraden om te doen, want de lassers "verzuipen" in het werk momenteel.. Deze kun je verkrijgen in de winkel of via de helpdesk..
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.