Goedeavond,
Ik heb een internjetmaxi abonnement en kan me de fon paswoorden niet herrineren die ik heb aangemaakt.
Via my proximus - producten - wifihotspots krijg ik het volgende antwoord:
"Wi-Fi Hotspots in samenwerking met Fon
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen."
Al verschillende dagen zo... Iemand een idee?
Fijne avond,
O
Bladzijde 1 / 1
Bij mij geeft hij dit niet. Was deze middag bij vrienden en die hebben ook PX. Wou inloggen met PX fon en fon auto, pakte mijn code maar hij verbind niet. Heel vreemd. Was 10 dagen geleden in station Brussel-Luxemburg. Had daar fon signaal van zowel PX als TN. Op de fon van PX kreeg ik geen verbinding maar van TN wel. Geachte PX medewerkers is er een probleem met PX fon. Een antwoord zou zeer welkom zijn.
Hey O, stuur ons even je klantid en het emailadres dat je gebruikt om in te loggen op je MyProximus. Dan kijken we dit even voor je na. Je kan deze gegevens doorsturen via privébericht naar Het Proximus Team.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.