Skip to main content
Wij hebben deze week onze b-box2 moeten omruilen omdat de oude defect was. Ik heb de nieuwe b-box 2 geïnstalleerd volgens het stappenplan en dit is gelukt voor de 1ste laptop. Voor de 2de laptop lukt dit echter niet. Ik heb dezelfde stappen gevolgd en als ik probeer verbinding te maken vraagt hij de netwerksleutel, nadat ik deze heb ingevuld probeert hij verbinding te maken maar dit lukt niet. Wat doe ik verkeerd? Alvast bedankt.

Ik weet nit welke beveiliging je gebruikt WPA of WPA2 naar het schijnt zouder er soms problemen opduiken met WPA2.

probeer anders eens zoals hier beschreven op mijn blog :=> http://bgctv.skynetblogs.be/#bbox2wifibeveiligen

Ik had WPA/WPA2 aangeduid zoals het op de site van Belgacom stond. Ik heb het veranderd naar WPA en nu lukt het wel om ook met de 2de laptop via de draadloze verbinding te werken. Bedankt!

Werk je met Windows XP of met winows 7 want het zou kunnen dat het iets met het operating systeem te zien heeft ?

Beste GP,

goed dat het probleem reeds van de baan is.

Sommige beveiligingstypes geven problemen met bepaalde operating systemen. Best is inderdaad WPA te nemen.

Mvg

Eva van Belgacom

Reageer