Na ingave van mijn M&M kaartnummer (waar ik vroeger reeds succesvol punten ingeruild heb), krijg ik de foutmelding - Het Miles&More-kaartnummer heeft niet het juiste formaat of bevat ongeldige tekens, gelieve dit aan te passen.
Ik heb meermaals geprobeerd, ook via andere toestellen...
Bladzijde 1 / 1
Beste ik heb nu hetzelfde probleem... heb jij al een oplossing ontvangen van proximus?
We zijn nu 3 maanden later en nog steeds hetzelfde probleem.
Bijna een maand verder bestaat dit probleem nog steeds - erg klantonvriendelijk dat dit niet wordt opgepakt.
Je zou zowaar vermoeden dat dit met opzet gebeurd om de uitgave binnen eigen bedrijf te houden...
@Proximus ; wanneer lossen jullie dit op?
Je zou zowaar vermoeden dat dit met opzet gebeurd om de uitgave binnen eigen bedrijf te houden...
@Proximus ; wanneer lossen jullie dit op?
Nog steeds niet in orde, hoe gaat dit opgelost worden ? ik zou graag mijn punten inruilen voor Miles ? graag reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.