Hallo
klantennr: 607664366
Ik heb een probleem met mijn 2de decorder, de eerste die ik huur beneden geen probleem. De 2de decorder die ik aangekocht heb voor boven 1,5 jaar geleden geeft problemen al een 2tal weken. is aangesloten via kabel ( niet draadloos).
Heb de modem al meermaals opnieuw opgestart, zonder resultaat als ook de decorder !!!
Met de opstart knop reageert deze niet dus stroom onderbreken en terug opstarten ect, na lang getouwtrek terug beeld... de dag erna opnieuw van dat, aan de lijn geen probleem... probleem ligt volgens mij bij de decorder
Wat moet ik doen ?
Met de opstart knop reageert deze niet dus stroom onderbreken en terug opstarten ect
Zou het kunnen dat het een v5 is die je hebt, maar soit heb je het volgende al geprobeerd.
eerst de decoder zijn netstekker uittrekken dan de modem zijn netstekker uittrekken en deze na 15 seconden terug steken laten opstarten tot dat de DSL lamp continu brandt en dan een factorty reset doen van de decoder , voor factory reset decoder surf naar ► hier
Als dit niet helpt best naar de technische helpdesk bellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Decorder v3, heb de verschillende stappen zijn gedaan om de decorder te resetten !!!
nu is het afwachten
nu is het afwachten
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.