2 Dagen geleden iemand privé gesproken, nog altijd geen antwoord. Triestige boel hier. Waarom moeten wij altijd eerst van onze neus maken voor jullie iets kunnen doen voor ons.
Bladzijde 1 / 1
Beste,
Onze excuses hiervoor.
U kan via onderstaande link steeds zelf uw persoonlijke facturatie in detail opvragen/opvolgen en bekijken.
Zie info link:
https://www.belgacom.be/login/nl/?ru=https%3A%2F%2Fadmit.belgacom.be%2F&pv=fls
Groetjes,
Joël
Onze excuses hiervoor.
U kan via onderstaande link steeds zelf uw persoonlijke facturatie in detail opvragen/opvolgen en bekijken.
Zie info link:
https://www.belgacom.be/login/nl/?ru=https%3A%2F%2Fadmit.belgacom.be%2F&pv=fls
Groetjes,
Joël
brutusbeefcake
brutusbeefcake Apprentice 1 reactie 4 uur geleden
Hallo, Tabruyn marc , is het mogelijk om mijn factuur eens na te kijken van juli om te kijken of er 15 en 25 euro promo in mindering is gebracht?
Ik heb 6 maanden promotie van 25 euro op mij tuttimus en dan heb ik nog eens 1 jaar lang een promotie van de winkel 15 euro per maand.
Mijn email is verandert van srbrutus@telenet.be naar blakie51@hotmail.com
Grtjs en bedankt
brutusbeefcake Apprentice 1 reactie 4 uur geleden
Hallo, Tabruyn marc , is het mogelijk om mijn factuur eens na te kijken van juli om te kijken of er 15 en 25 euro promo in mindering is gebracht?
Ik heb 6 maanden promotie van 25 euro op mij tuttimus en dan heb ik nog eens 1 jaar lang een promotie van de winkel 15 euro per maand.
Mijn email is verandert van srbrutus@telenet.be naar blakie51@hotmail.com
Grtjs en bedankt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.