Beste,
Ik betaal sinds begin dit jaar 56,35 € per maand voor internet en tv. De prijs is wegens index omhoog gegaan. Een detail van die berekening heb ik opgevraagd maar nooit ontvangen.
Maar daar gaat het niet om.
Als ik momenteel op de site kijk om dezelfde diensten af te nemen kom ik als nieuwe klant op 55 € per maand.
Van waar dat verschil?
Graag een zelfde prijs voor alle klanten, oud en nieuw.
Bladzijde 1 / 1
Gewoon de omschakeling naar betrokken product pack internet (start) +TV vragen in een Px center of eventueel aa Px online
Betrokken pack is geenszins voorbehouden voor nieuwe klanten (eventueel nakijken wat het verschil is met wat je hebt op basis van de productfiche op Px website
Eventueel opletten met eventueel toepasselijke contractuele bepalingen op je bestaand product
https://www.proximus.be/dam/jcr:32590368-d09a-459b-8c16-44aa31efdb9a/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/infofiche/Internet-TV_NL~2017-08-01-04-44-51~cache.pdf
Betrokken pack is geenszins voorbehouden voor nieuwe klanten (eventueel nakijken wat het verschil is met wat je hebt op basis van de productfiche op Px website
Eventueel opletten met eventueel toepasselijke contractuele bepalingen op je bestaand product
https://www.proximus.be/dam/jcr:32590368-d09a-459b-8c16-44aa31efdb9a/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/infofiche/Internet-TV_NL~2017-08-01-04-44-51~cache.pdf
Ik betaal sinds begin dit jaar 56,35 € per maand voor internet en tv. De prijs is wegens index omhoog gegaan. Een detail van die berekening heb ik opgevraagd maar nooit ontvangen.
Maar daar gaat het niet om.
Als ik momenteel op de site kijk om dezelfde diensten af te nemen kom ik als nieuwe klant op 55 € per maand.
Van waar dat verschil?
Graag een zelfde prijs voor alle klanten, oud en nieuw.
Ik zou gewoon eerst de uitleg van proximus zelf afwachten en desnoods vraag je om uitleg via een privébericht als er hier niet bijtijds op gereageerd wordt.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Ze hebben dit Pack een tijdje geleden in een nieuw jasje gestoken en de prijs gezakt naar 55
maar mensen met het oude pack blijven dus blijkbaar de oude prijs verder betalen... je kan dit laten wijzigen in een Proximus center of hier via een medewerker.
maar mensen met het oude pack blijven dus blijkbaar de oude prijs verder betalen... je kan dit laten wijzigen in een Proximus center of hier via een medewerker.
Inderdaad RedsFan, daarom dat ik de link, om een privébericht te sturen, hierboven gepost heb zodat dit kan aangepast worden door een medewerker.
Beste Tim, Kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679het betrokken klantennummer geven? Dan pas ik jouw pack eveneens aan naar het pack van 55 euro. Het verschil is dat je dan niet langer kan genieten van het extra gratis mobiel internet overal. Groetjes Freya
dat ik ook de reden dat ik nog niet veranderd heb en bij mijn oude formule blijf, om het free internet mobiel niet te verliezen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.