Prijsverhoging

  • 8 November 2017
  • 6 reacties
  • 271 Bekeken

Ik kreeg net mijn nieuwe factuur. Verhoging van net geen 9% !!! Echt waar ?!
Heb enkel TV en internet (telefonie via 't werk). Packs zonder telefonie zijn er niet.
Iemand voorstellen ?

6 reacties

Er zijn wel pack's zonder telefonie kijk maar onder http://proximus.be/packs
kijk ook onder 'Ontdek onze andere pack combinaties'
Internet + TV aan 55€/maand
Thx, na veel zoeken ook gevonden. De andere packs verschijnen onmiddellijk. Voor dit kleinere pack moet je toch weer even zoeken.
Het pak kost 55eur / maand en ik moet er 56,35 betalen ? Heb de vraag gesteld. Wordt vervolgd ...
Badge +4
Als jij er 56,35 betaald dan is het nog het oude pack waar er 500 mb mobiel internet in zat voor tablet ofzo, nu zit dit er niet meer in en kost het Pack voor internet + TV aan 55 €.

(PS: Vanaf januari 2018 komt daar 4 € bij) prijsverhoging 1/1/2018
Moet je me daar nu weeral aan herinneren dat ik vanaf volgend jaar 4€ meer ga moeten betalen 😢
Reputatie 7
Badge +1
Moet je me daar nu weeral aan herinneren dat ik vanaf volgend jaar 4€ meer ga moeten betalen 😢
Klopt. Staat wel haaks op wat Minister De Croo zegt. De Croo: "Proximus moet een 'geste' doen"
het is wel over de verhuur van de telefoons, maar dit is ook interessant.
Bij Villa Politica vandaag verklaarde Alexander De Croo, minister van Telecom, dat hij een 'geste' verwacht van Proximus: "We zitten niet meer in de tijd van den RTT waar een persoon een abonnee was. We zijn in 2017, waar een klant echt centraal moet staan in het beleid van een bedrijf."
Bij PX zijn we echt in 2017 en met goede moed op naar 2018 🤑
Badge +4
Dat vind ik niet zo mooi van proximus met die gehuurde telefoons, vaak bij oudere mensen die dat allemaal niet weten.

https://www.hln.be/geld/consument/-proximus-balanceert-op-randje-van-ethisch-aanvaardbare-klanten-zijn-geen-melkkoeien~af9a7426/?utm_campaign=newsletter&utm_medium=email&utm_userid=cb268f1-20f4-6358-5e04-400212814eec&utm_source=hln&utm_content=daily&ctm_ctid=c8209f25a43d5d6ff9913caf3e9930ed

Reageer