prijskaartje verhuis

  • 30 August 2013
  • 1 reactie
  • 271 Bekeken


Begin juli 2013 ben ik in het belgacom center mijn verhuis gaan aanvragen. Daar had ik duidelijk vermeld dat we op het nieuwe adres geen belgacom aansluitpunt vonden. De medewerker gaf ons nieuwe adres in en zei dat dit geen probleem was. Als er geen aansluiting mogelijk is verschijnt het adres niet op hun scherm.Ik heb ook ineens gevraagd dat de verhuis zou kosten en kreeg als antwoord+/- 80€.


Op 31 juli is er een technieker langs geweest om onze verhuis te regelen en ons aan te sluiten op ons nieuw adres.Waren ze wel even vergeten door te geven aan die man dat er geen aansluitpunt gevonden was.Zegt die man tegen ons 'Ja sorry , ik kan jullie niet helpen .Moet je maar naar een belgacom center gaan'.


Bij het belgacom center zeggen ze 'moet je morgen maar naar de klantendienst bellen , wij kunnen u niet helpen'


Op 22 augustus is er dan een technieker langs geweest, die heeft op straat een put gegraven (naast de eigenlijke aansluiting die we in huis niet vinden).vervolgens onder de afsluiting van de tuin, de draad op het gras en langs de zijkant van het huis een gat geboord naar binnen.Daarop is zijn collega geweest , heeft een stekker van belgacom geplaatst en de kabels juist gestoken.


PRIJSKAARTJE


30€ installatie opbouw


49€ verhuis


129€ installatie duo


208€ TOTAAL


Vind dit wel een beetje schandalig.




1 reactie

Beste
Natascha,

Graag
ontvang ik je klantgegevens (klantnr., telefoonnr.,contactnr.) via een privé-bericht, zodat
ik het even voor je kan laten nakijken.

Met
vriendelijke groeten,

Eva

Reageer