Beantwoord

Prepaidkaart geïdentificeerd, maar toch geblokkeerd


Hallo,
Gisteren, 28/05, heb ik mijn prepaid kaart geïdentificeerd. Na deze kreeg ik een bericht en een melding dat het succesvol gedaan was. Nu, 29/05, probeer ik berichten te versturen, maar het is onmogelijk. Mensen kunnen mij niet contacteren, ik vrees ervoor dat mij prepaid kaart tóch geblokkeerd is. Ik vraag me af wat ik nu moet doen.
Zou iemand mij kunnen helpen?
Groeten,
Laura
icon

Beste antwoord door WouterM 30 May 2017, 15:45

Bekijk origineel

12 reacties

Ik heb net hetzelfde probleem, 27 mei in een Proximus winkel mijn kaart geïdentificeerd ook melding gekregen dat het allemaal in orde was, en vandaag zit alles vast...
Ik wil ook heel graag weten hoe dit is kunnen gebeuren en wat er aan te doen is! Alvast bedankt

Anne-Sophie
@Anne-Sophie94

Hallo,
Ik las ergens dat wanneer uw prepaid kaart geblokkeerd werd uw krediet ook wegging. Deze heb ik wel nog.
Hebt U dat ook nog?

Groeten,
Laura
Ik dacht juist op het nieuws gehoord te hebben dat alleen je kaart wordt geblokkeerd en van zodra je deze identificeert alles terug is zoals voor de registratie (wel binnen een maand als je bv minder dan 10 euro oplaadt bijvoorbeeld, want dan vervalt sowieso je krediet na een maand, gereistreerd of niet)
Beste Martin,

Als ik het zo versta, dan zou onze kaart pas binnen 1 maand werken?

Groeten,
Laura
@Laura.cl
Ik heb zowel dit: "Vanaf 29 mei wordt elke ongeïdentificeerde kaart geblokkeerd en het krediet zal verloren gaan. Het zou jammer zijn! " als dit: " Van zodra je je toch nog identificeert via het web of in een Proximus Center, kan je je prepaidkaart gewoon terug gebruiken. Zaken zoals je krediet en prepaidbonus blijven ongewijzigd." gevonden hier op de site dus ik weet ook niet echt wat er nu juist waar is, maar ik heb mijn krediet iig ook nog!

Groeten,
Anne-Sophie
Beste Ann-Sophie,

Ik snap er werkelijk niets meer van. Onze kaart zou normaal gezien gewoon naar behoren moeten werken, en dat is niet het geval.
Ik vraag me af wat U gaat doen aan dit misverstand, aangezien ik niet weet wat doen.

Groeten,
Laura
Beste Martin,

Als ik het zo versta, dan zou onze kaart pas binnen 1 maand werken?

Groeten,
Laura

nee ik bedoelde dat je kaart zijn krediet niet verliest omdat je niet geregsitreerd bent, je zal wel niet meer kunnen bellen op het moment dat je geregistreed bent.
Het zou beter zijn dat iemand van de proximus medewerkers dit officieel bevestigd zodat we zeker zijn want het is niet omdat ik iets in het nieuws op radio gehoord heb dat je dan ook 100% mag zeker zijn.

NB: het bevestigen door een PXM medewerker zal waarschijnlijk maar voor morgen zijn aangezien het reeds 22:00 uur gepasseerd is
Beste Laura,

Ik weet ook niet wat ik moet doen. Een medewerker kan hopelijk wat meer uitleg geven. Afwachten dus vrees ik...

Groeten,
Anne-Sophie
Ik denk dat het op den duur beter is van eens een proximus center binnen te springen?
om niet te moeten wachten in een proximus center kan je een afspraak maken:
Maak een afspraak
Reputatie 5
Badge +2
Hallo iedereen!

Ik snap dat dit zeer frustrerend is voor jullie, en wij zijn er van op de hoogte dat er momenteel problemen zijn met het identificeren van simkaarten. Daarom moeten wij u vriendelijk vragen om de registratie opnieuw te doen op onze website.

Nogmaals onze excuses voor dit ongemak.

Groetjes,

Wouter
Beste Wouter,

Bedankt voor uw antwoord. Hoe kan ik me op de site identificeren? Want met de elektronische kaartlezer werkt het blijkbaar niet, en ik wil geen tijdelijke registratie. Alvast bedankt.

Groeten,
Anne-Sophie
Reputatie 4
Badge +2
Hoi Anne-Sophie,

Alle manieren kan je vinden op

https://www.proximus.be/nl/personal/zwpr_p/r_orphans/cr_prepidentif.html

Groetjes, Cindy

Reageer