Skip to main content
Beste,

Ik probeer een prepaid simkaart aan te melden voor identificatie.

De methode die ik gebruik is deze van de e-ID.

Alles werkt. Het enige probleem wat ik heb, is dat welk emailadres ik ook invul, ik steeds de melding krijg dat de waarde niet correct is.

Hoe kan dit probleem opgelost worden ?

Alvast bedankt bij voorbaat.

Met vriendelijke groeten,

John
kun je de exacte foutmelding geven?

Ben je zeker dat je alle velden hebt ingevuld?

Welke browser gebruik je?
Het probleem valt bij velen voor nrt als bij mij ook dat hij het mail adres niet aanvaard.

Valt met alle browsers voor ,cookies en history wissen en adblockers uitzetten helpt allemaal niet (toch bij mij niet).
Beste,

Ik heb het geprobeerd op Windows 8.1, Windows 10, Linux Mint.

Gebruikte browsers FireFox 51.0.1 (64-bit), InternetExplorer 11, Vivaldi 1.7.735.46 (Stable channel) (64-bit)

De exacte foutmelding is

"Deze waarde is niet correct".

Alle verplichte velden (*) zijn ingevuld.

Het maakt niet uit welk e-mailadres ik gebruik of welke methode ik gebruik (eID, Payment, MyProximus).

Ik heb dit geprobeerd op drie verschillende toestellen.

Ik heb uiteindelijk eens de code van de website bekeken.

Dan breekt mijn klomp. Uit de code van de regular expression (pattern="[a-z0-9._%+-]+@[a-z0-9.-]+\.[a-z]{2,3}$") blijkt dat alleen kleine letters worden toegestaan en inderdaad bij het opnieuw ingeven bleek dat de oplossing te zijn.

Ik zou voorstellen om de regular expression aan te passen en er ook A-Z aan toe te voegen (pattern="[a-zA-Z0-9._%+-]+@[a-zA-Z0-9.-]+\.[a-z]{2,3}$"). Het zal velen veel ellende besparen.
bij invoeren van mail adres gebruik ik geen hoofdletters, dus het zal bij mij dan nog iets anders zijn die het probleem vormt!
Martin,

probeer eens met InternetExplorer.

Het emailadres mag enkel kleine letters, cijfers , een _ of een punt bevatten. Al de rest wordt geweigerd.

Dat is het enige wat ik er uit kan opmaken.
JohnB, Bedankt voor de sugestie, heb ondertussen eens de helpdesk gebeld en zou een probleem geweest zijn met de koppeling tussen het sim-account en het email adres dat ik gebruikte.
Hallo JohnB!

Is het probleem reeds opgelost?

Zoniet, mag u het betrokken oproepnummer doorsturen via een privébericht.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Mvg,

Wouter

Reageer