Vraag

Premiumpunten na opzeg contract

  • 22 August 2017
  • 5 reacties
  • 184 Bekeken

Beste,
Door wijziging in de voorwaarden bij mijn werkgever, was ik genoodzaakt om mijn abonnement bij Proximus stop te zetten. Ik had echter nog een heleboel Premiumpunten, maar de krantenzone werkte niet meer voor mijn account. Enkele dagen terug ontving ik een mail met de boodschap dat ik mijn punten nog kon omruilen. Het lukte nog steeds niet. Ik stelde de vraag aan de helpdesk (30549408), waarna ik werd opgebeld om te zeggen dat ik dit gewoon via 1910 kan doen.
Ik heb dus gebeld, maar je moet je telefoonnummer ingeven, waarna de computer zegt dat inloggen met dit nummer niet mogelijk is.
Weet er iemand raad?
Alvast bedankt!
Grts
Joke

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Een eenvoudige optie is ze cadeau doen aan een familielid of kennis die thans nog klant is.
Beste, ik juist hetzelfde tegengekomen deze week en vandaag ook gebeld maar niemand weet een antwoord.
Je krijgt nochtans een email waarin er staat dat je nog 3 weken tijd hebt om je punten in te ruilen maar als ik inlog zie ik nergens mijn punten
nogmaals gebeld naar het 0800 nummer en dit maal kreeg ik het nummer 078151910 door en daar gingen ze me zeker kunnen helpen dus bellen maar......
je moet dan je nummer ingeven en krijg je doodsimpel het antwoord dat er geen mogelijkheid is om klant te worden ja waarschijnlijk wel want zit nu door men werkgever bij Orange maar waarom krijg je dan email dat je nog 3 weken tijd hebt om je punten in te ruilen???? service bij proximus 0,0000
hallo Joke, wilde jou nog doorgeven dat het mij vandaag toch gelukt is om mijn punten in te ruilen door nogmaals te bellen naar proximus en de bonnen zitten al in men mailbox, niet opgeven zou ik zeggen 🙂
onmiddellijk afdrukken is een goeie tip !

Reageer