Premiumpunten na ontdubbeling E-services Belgacom en proximus
Eva, Kunt u ons zeggen hoe het verzamelen van de Premium-punten gaat verlopen als we onze E-services ontdubbeld hebben ? Ik kreeg vandaag de bewuste mail waarin gevraagd wordt om uw E-services van proximusproducten af te splitsen van de E-services van de Belgacomproducten.
Maar doordat deze producten op dezelfde E-services stonden, konden we wel premiumpunten sparen voor alle producten. Zal dat in de toekomst nog mogelijk zijn ? Moeten we dan eventueel zelf de punten van een E-services overdragen naar de andere (gaat voor veel mensen verwarrend zijn), of wordt Premiumclub misschien afgeschaft ? Dat zou spijtig zijn, want voor herlaadkaarten die weinig gebruiken is dat een fijne oplossing.
Graag iets meer info over de ontdubbeling van de E-services en de gevolgen hiervan op de voordelen voor de klant.
A
Beste Elma,
Het splitsen van de e-Services account heeft geen impact op het
verzamelen van de Premium Club punten. Als je punten via de
e-Services wil omruilen,zul je wel opnieuw een e-Services login moeten
aanmaken voor de e-Services die van de login losgekoppeld zijn.
Je spaart punten op basis van “Belgacom” klantennummer, niet op basis van je e-Services.
In de mail vragen we
om de Proximus en Belgacom e-Services die aan de login van de gebruiker hangen
van elkaar te scheiden omdat de Belgacom e-Services en de Proximus e-Services
verbonden aan de login tot 2 verschillende klanten (klantnummers) behoren.
Om de Premium Club
verbonden aan "Proximus", dat van de login losgekoppeld werd, opnieuw
via de e-Services te kunnen beheren moet je een nieuwe login aanmaken
en de Proximus e-Services opnieuw activeren op basis van het GSM-nummer.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Het splitsen van de e-Services account heeft geen impact op het
verzamelen van de Premium Club punten. Als je punten via de
e-Services wil omruilen,zul je wel opnieuw een e-Services login moeten
aanmaken voor de e-Services die van de login losgekoppeld zijn.
Je spaart punten op basis van “Belgacom” klantennummer, niet op basis van je e-Services.
In de mail vragen we
om de Proximus en Belgacom e-Services die aan de login van de gebruiker hangen
van elkaar te scheiden omdat de Belgacom e-Services en de Proximus e-Services
verbonden aan de login tot 2 verschillende klanten (klantnummers) behoren.
Om de Premium Club
verbonden aan "Proximus", dat van de login losgekoppeld werd, opnieuw
via de e-Services te kunnen beheren moet je een nieuwe login aanmaken
en de Proximus e-Services opnieuw activeren op basis van het GSM-nummer.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.