Vraag

Premiumpunten

  • 6 December 2017
  • 6 reacties
  • 240 Bekeken

Vroeger kon je een waardebon nemen van Zalando met je premiumpunten en nu staat die bon er niet meer tussen. Hoe komt dit?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Vroeger kon je een waardebon nemen van Zalando met je premiumpunten en nu staat die bon er niet meer tussen. Hoe komt dit?
Weet het niet maar de iTunes gift Card is sinds kort er ook al uit.
Reputatie 7
Badge +3
Weet het niet maar de iTunes gift Card is sinds kort er ook al uit.
Daar kon je toch maar 1 of hooguit 2 goedkope liedjes mee downloaden. Dat vond ik niet echt interressant. Proximus had beter meerdere bedragen mogelijk gemaakt, maar ze zullen wel weer in de clinch liggen met I-Tunes, zoals dat destijds ook gebeurd is. Toen lag I-Tunes dwars.
Reputatie 7
Badge +1
Weet het niet maar de iTunes gift Card is sinds kort er ook al uit.
Daar kon je toch maar 1 of hooguit 2 goedkope liedjes mee downloaden. Dat vond ik niet echt interressant. Proximus had beter meerdere bedragen mogelijk gemaakt, maar ze zullen wel weer in de clinch liggen met I-Tunes, zoals dat destijds ook gebeurd is. Toen lag I-Tunes dwars.

@Elma. Ik koop er geen liedjes mee gebruik dat als betaling voor Icloud gebruik. Rest zoals fnac. decathlon, etc kom ik nooit. Hoop toch dat het terug komt.
Reputatie 7
Badge +3
Ik ben juist gaan kijken en er zit wel minder in het aanbod.
Reputatie 7
Badge +1
Weet het, is zoveel niet meer. Hoop dat ik mijn punten mee mag nemen maar dat zal wel niet. Zal wel iets pakken met tegenzin. Hopen dat PX het aanbod eens gaat wijzigen of met een andere formule komt die voor alle klanten gelijk is.
ik gebruik ze tegenwoordig alleen nog om mijn P&G kaart op te laden.

Reageer