premiumclub, is dit misleiding om klanten te lokken??

  • 8 September 2013
  • 2 reacties
  • 672 Bekeken


beste eva,





eind juni verloor ik meer dan 3900 punten, begin juli kreeg ik premiumfolder met tablet opstaan voor 22600 en zou ik nog meer punten hebben


punten weg, dus opnieuw sparen..


lees ik hier afgelopen week dat mensen diezelfde folder voor die tablet eind augustus ook nog ontvingen, tablet weer uit voorraad..





intussen lees ik berichten over gsm's ook niet te verkrijgen





vandaag heb ik 23456 punten, dus opnieuw genoeg voor de tablet en ga dus kijken om punten om te ruilen..





laat staan dat die 'beruchte' tablet in voorraad is, zelfs geen enkele gsm, dit lees ik:





'het spijt ons, in deze categorie zijn er geen producten beschikbaar voor uw getrouwheidsprogramma'...





blijkbaar zijn er alleen beltijd en partnergeschenken te ruilen voor punten, de rest niks!





was wel 'geschokt' door wat een andere klant kreeg te horen:





'Was voorlopig niet in voorraad moest maar regelmatig gaan kijken op e services als hij er terug was zou dit aangepast worden. Een maand later nog niets te zien.'





met andere woorden, reeds 1x onder mijn neus weg, nu heb ik voor de 2de keer genoeg punten en WEER niks!!





en nu beste eva, kunt u me helpen?

2 reacties

Geachte,

De Acer Iconia A1 toestellen zullen terug op 1 Oktober beschikbaar zijn.
Als u tijdig uw omruiling kunt laten gebeuren ( via uw e-services / via 1910), kan u met uw punten uw Acer Iconia A1 verkrijgen.

Ik kan u enkel maar bevestigen dat zulke toestellen heel populair zijn en heel snel uitverkocht geraken.

Mvg
Eva
Beste Harald,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Prettige dag verder

Mvg
Eva

Reageer