Die vraag kan je altijd eens stellen door een privébericht te sturen aan "Het Proximus Team" via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Ik heb mij vorige week pas ingeschreven nadat ik al een maand klant ben en al 2 facturen heb betaald.
Krijgt men die punten nog toegekend met terugwerkende kracht?
En dit is het grote probleem. Als je klant wordt bij PX moet PX dit authomatisch doen. Heel veel klanten weten dit volgens mij niet. Dit is eigenlijk te gek voor woorden voor zo een groot bedrijf. Moesten zich hiervoor schamen. Heb dit al meerdere keren op het forum aangehaald. Maar niemand van PX reageert hierop.
Dit zou zo moeten zijn en is ook het geval bij ons, de proximus medewerkers zullen dit wel kunnen oplossen voor u.
Je hebt je toch geregistreerd op premium club, want dit gebeurt niet automatisch.:
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.