Skip to main content
Het is toch de bedoeling van dit systeem dan de klant iedere maand, als de factuur betaald wordt,hiervoor punten krijgt?

Of vergis ik mij hierin??
Dit zou zo moeten zijn en is ook het geval bij ons, de proximus medewerkers zullen dit wel kunnen oplossen voor u.

Je hebt je toch geregistreerd op premium club, want dit gebeurt niet automatisch.:



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_register/particulieren/support/klantenzone/premium-club/premium-club-punten/hoe-inschrijven-op-premium-club.html
En dit is het grote probleem. Als je klant wordt bij PX moet PX dit authomatisch doen. Heel veel klanten weten dit volgens mij niet. Dit is eigenlijk te gek voor woorden voor zo een groot bedrijf. Moesten zich hiervoor schamen. Heb dit al meerdere keren op het forum aangehaald. Maar niemand van PX reageert hierop.
Ik heb mij vorige week pas ingeschreven nadat ik al een maand klant ben en al 2 facturen heb betaald.

Krijgt men die punten nog toegekend met terugwerkende kracht?
Die vraag kan je altijd eens stellen door een privébericht te sturen aan "Het Proximus Team" via

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Reageer