Premium punten : " technisch probleem "

  • 12 September 2013
  • 5 reacties
  • 393 Bekeken


Via de klantendienst heb ik melding gemaakt van een technisch probleem op e-services , maar men heeft geen oplossing , alleen telefonisch zeer lange wachttijden .


Daarom plaats ik dit probleem op het forum in de hoop dat het zo spoedig verholpen wordt .


Via e-services kan ik mijn voordelen premium club punten niet raadplegen , niet omzetten, ...


Er staat als foutmelding :


' Om technische reden buiten onze wil , is deze dienst tijdelijk niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen.'


Het probleem bestaat al enkele weken zowel via internet explorer als via google chroome .













5 reacties

Beste Marc,

Ik heb dit doorgegeven aan de bevoegde dienst.

Zij zullen u hierover terug contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Marc,

De bevoegde dienst is met uw dossier bezig. Zij zullen u zo snel mogelijk contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Marc,
Ik geef deze info door aan de bevoegde dienst.
Men heeft uw dossier nog steeds 'in behandeling'.

Met vriendelijke groeten,
Eva

Beste Danny,

Dossier 17775604 is opgemaakt voor verder nazicht door de bevoegde dienst.
Deze zal je zo snel mogelijk informeren.

Met vriendelijke groeten,

Eva
 Beste Marc,

De bevoegde dienst is nog steeds met uw dossier bezig. Zij zullen u zo snel mogelijk contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer