Skip to main content
Om Premium Club punten over te zetten naar een Bizz klant dient het lidnummer van de Bizz klant ingevuld te worden.

Het lidnummer als privéklant is eenvoudig terug te vinden via My Proximus of op de facturen.



Waar kan het lidnummer als Bizz klant teruggevonden worden?
Beste Emelie, kan je ons via je volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer bezorgen? Dan kunnen we dit nummer van de bizz club voor je opzoeken. Groetjes Freya
Ik heb deze doorgestuurd. Kan je dit in orde brengen aub?

Alvast hartelijk bedankt!
Ik heb hierop nog steeds geen antwoord gekregen?
Waarom duurt het zo lang vooraleer ik hierop reactie krijg?
nog een rappel sturen via privébericht indien eer totaal geen reactie komt.
Martin, Ik heb de afgelopen 2 weken al een 6-tal privéberichten gestuurd en verschillende keren proberen bellen naar 1910.

Bent u een Proximus medewerker? Of heeft u connecties binnen Proximus bij wie ik terecht kan hiervoor?
Ik ben niet van Proximus en begrijp ook niet goed waarom je geen reactie krijgt na zoveel privéberichten !

Ik probeer maar zoveel mogelijk om je verder te kunnen helpen.

misschien kan ik je nog aanraden om het als volgt nog te proberen.

Online Mail formulier invullen kan als volgt:

surf naar > Proximus Contact

Klik dan achtereenvolgend op:

  • Ik ben al klant
  • ik ken mijn telefoonnummer niet
  • Pack vaste lijn, internet of TV
  • ik heb een vraag over premium club of my proximus
  • Premium club
  • OK
  • Mail ons >
  • Vul het formulier in
  • en klik uiteindelijk op verzenden

Bedankt voor de tip Martin! Ik probeer het zo nogmaals.

Reageer