Ik heb mijn premium punten van november niet gekregen die van de quiz wel.
Bladzijde 1 / 1
Beste,
Geloof me, ge bent niet alleen die z'n punten van november nog niet ontvangen heeft. Meestal werden deze onmiddellijk bijgeschreven zodra het faktuur zichtbaar werd in "my proximus" en dit rond de 11de van de maand. Deze maand dus niet en ook niet na de betaling van het faktuur eind november ook nog niet.
Hopelijk kunnen en willen de proximus-medewerkers eens informeren en zorgen voor een spoedige oplossing.
Met vriendelijke groeten
ROOBOO
Geloof me, ge bent niet alleen die z'n punten van november nog niet ontvangen heeft. Meestal werden deze onmiddellijk bijgeschreven zodra het faktuur zichtbaar werd in "my proximus" en dit rond de 11de van de maand. Deze maand dus niet en ook niet na de betaling van het faktuur eind november ook nog niet.
Hopelijk kunnen en willen de proximus-medewerkers eens informeren en zorgen voor een spoedige oplossing.
Met vriendelijke groeten
ROOBOO
Allen, we geven het door aan de betrokken dienst. Groeten. Jan
Beste Ad, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je klantennummer geven? Dan kijk ik dit even voor je na. Groetjes Freya
Freya ging het even nakijken maar ik zie de punten van december maar niet van november.
Komaan Freya maak me blij en uiteraard ook de mensen met hetzelfde probleem.
Komaan Freya maak me blij en uiteraard ook de mensen met hetzelfde probleem.
aan proximus-team,
Ontbrekende punten zijn vandaag bijgevoegd.
Bedankt
Ontbrekende punten zijn vandaag bijgevoegd.
Bedankt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.