Beantwoord

Premium punten niet gekregen

  • 1 December 2017
  • 5 reacties
  • 245 Bekeken

Ik heb mijn premium punten van november niet gekregen die van de quiz wel.
icon

Beste antwoord door FreyaVR 2 December 2017, 15:22

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge
Beste,

Geloof me, ge bent niet alleen die z'n punten van november nog niet ontvangen heeft. Meestal werden deze onmiddellijk bijgeschreven zodra het faktuur zichtbaar werd in "my proximus" en dit rond de 11de van de maand. Deze maand dus niet en ook niet na de betaling van het faktuur eind november ook nog niet.
Hopelijk kunnen en willen de proximus-medewerkers eens informeren en zorgen voor een spoedige oplossing.

Met vriendelijke groeten

ROOBOO
Reputatie 6
Badge +3
Allen, we geven het door aan de betrokken dienst. Groeten. Jan
Reputatie 7
Badge +4
Beste Ad, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je klantennummer geven? Dan kijk ik dit even voor je na. Groetjes Freya
Freya ging het even nakijken maar ik zie de punten van december maar niet van november.
Komaan Freya maak me blij en uiteraard ook de mensen met hetzelfde probleem.
Reputatie 2
Badge
aan proximus-team,

Ontbrekende punten zijn vandaag bijgevoegd.
Bedankt

Reageer