Premium club voordeel oudere klanten

  • 3 March 2013
  • 6 reacties
  • 285 Bekeken


De Premium club voordelen oudere klanten zijn gelijk aan nul.

We krijgen de welcome status zoals elke nieuwe klant.

Vroeger konden we geen lid worden van de premiun club en nu moeten we.

Onze rekening was toen niet hoog genoeg, maar de voordelen waren wel groter.

Meer als 10 jaar belgacom klant en dat is nu de bonus voor een trouwe klant.

Welcome in plaats van gold. Bedanken moet ik mij hier niet voor,het is aan belgacom om eens na te denken.

6 reacties












De kalnten zijn niet dom maar de providers ook niet

wink


Sinjoor, heb jij ook die 1000 punten gekregen ter zogezegde (belachelijke) compensatie voor het wegvallen van gratis fofo service ?





Groetjes, Elsa

















ik heb de volledige voorwaarden al gepost in een ander topic over fotocodes



http://community.belgacom.be/comment/100820" target="_blank







Groetjes, Elsa















- Premium Club”-leden met een “Welcome”-statuut verkrijgen 2 Basispunten per gefactureerde euro;

- “Premium Club”-leden met een “Silver”-statuut verkrijgen 3 Basispunten per gefactureerde euro;

- “Premium Club”-leden met een “Gold”-statuut verkrijgen 4 Basispunten per gefactureerde euro;



Die met het 'Welcome statuut' krijgen mss die 1000 punten niet





Groetjes, Elsa















bedankt voor de info carooke






Groetjes, Elsa




Reputatie 7
Badge +1


Neen hoor, ik heb maar 200 punten gekregen...ca. laatste factuurbedrag v; januari x 2, maar die was wél fout en werd met een cr.nota verminderd. Waar komen die 1000 punten bij jullie nu ineens vandaan ?













Sommigen hebben een ingesloten http://community.belgacom.be/files/631302b0ae/Vanaf_1_maart_2013_ontvangt_u_uw_voordelen_via_Premium_Club.pdf" target="_blank ontvangen waarin oa staat









Vindt u deze wijziging ongepast, dan kunt u uw internetabonnement of Pack met dit abonnement


tot 30 april 2013 kosteloos opzeggen.



Nu dacht ik toch met de nieuwe telecomwet dat iedereen zijn abonnement kosteloos kon opzeggen !

Dus begrijp ik niet goed wat die zin daar staat te doen en trouwens iemand zoals ik bv die dit schrijven niet ontvangen heeft is al te laat aangezien er to 30 april staat !!!!







Groetjes, Elsa




Reageer