Beantwoord

Premium club punten van de maand december ontbreken ?

  • 3 January 2017
  • 21 reacties
  • 503 Bekeken

Hey,

Ik ging net kijken naar mijn premium club transactielijst en ik stel vast dat ik voor men factuur van 17/12/2016 welke reeds betaald is (en ook zo weergegeven is in my proximus) geen premiumclub punten heb gekregen. Meestal worden deze toegekend zo'n 1 - 3 dagen na men factuur als ik de historiek zo bekijk maar nu heb ik voor de maand december nog niets gezien. Initeel dacht ik dat er wat vertraging zat in het systeem maar vandaag ben ik jarig en het systeem heeft me wel de punten toegekend die daarbij gepaard gaan. Daarom twijfel ik daaraan.

Zijn er nog mensen waarbij dit (nog) niet gebeurd is voor de maand december ?

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door willems_01 4 January 2017, 15:04

Bekijk origineel

21 reacties

Hoi
Ik heb eens gekeken en zie dat de onze op 12/12 gestort zijn. Misschien eens contact opnemen met Proximus zelf?
ja heb ze net gebeld, veel informatie heb ik niet gekregen van wat er juist is misgelopen, persoon wie ik aan de lijn had heeft hulp van een collega ingeroepen en een dossiertje opgemaakt om te controleren / punten toe te kennen voor de maand december.

Ik zie nu wel iets tof nog, ik heb eveneens een nieuwjaars bonus gekregen van 500 punten, andere jaren heb ik dat niet gekregen voor zover ik weet, dus het kan goed zijn dat ze daar pas mee begonnen zijn. Toen ik vanmiddag ging kijken stond dit er nog niet bij maar nu vanavond wel
Reputatie 7
Badge +1
Heb net gekeken maar heb nog geen nieuwjaars bonus van 500 punten gekregen en die van de factuur van 30 december zijn ook nog niet bij geschreven. Zal dit blijven opvolgen of dit bij alle klanten wordt gedaan. Ben benieuwd.
Heb net gekeken maar heb nog geen nieuwjaars bonus van 500 punten gekregen en die van de factuur van 30 december zijn ook nog niet bij geschreven. Zal dit blijven opvolgen of dit bij alle klanten wordt gedaan. Ben benieuwd.

Hey Antoon,

Vandaag heb ik net volgende email gekregen dus het geldt niet voor iedereen blijkbaar die 500 punten als nieuwjaarsbonus..


Met Premium Club blijf je feesten!
Dag Davy,

Hoe bedoel je, je hebt genoeg gefeest? Mooi niet. We doen er nog een schepje bovenop. 500 Premium Club-punten, dat kan tellen om het jaar te beginnen.

Waarom je dat cadeau krijgt? Jij was een van onze trouwste leden in 2016. En dat moeten we vieren, niet?

Trakteer jezelf op iets leuks met die 500 bonuspunten

Je hoeft niets te doen: je krijgt jouw 500 bonuspunten automatisch. Check het via MyProximus> Mijn Premium Club > Overzicht van transacties.

En beloofd: in 2017 volgen er nog meer verrassingen.

We wensen je alvast een feestelijk jaar,
Het Proximus-team
Reputatie 7
Badge +1
Over discriminatie gesproken. PX doet waar ze zin in hebben en wat zijn trouwste leden. Zijn al zo vele jaren klant. Belachelijk voor woorden.
ja ik weet zeOver discriminatie gesproken. PX doet waar ze zin in hebben en wat zijn trouwste leden. Zijn al zo vele jaren klant. Belachelijk voor woorden.

Ja ik weet zelf ook niet waar ik dat aan verdiend heb, kan me toch niets speciaals herinneren en heb eveneens geen idee hoe ze hun "trouwste leden" bepalen
Reputatie 7
Badge +1
Dat ze klanten belonen vind ik goed en dat ze daar zo een naam aan geven dat is aan PX. Maar zoiets moeten ze aan alle klanten geven.
Reputatie 7
Badge +3
Proximus heeft die punten geschonken aan haar trouwste leden. Er werd hier altijd geklaagd dat trouwe leden nooit eens iets kregen. Nu doen ze er iets aan en nu is het nog niet goed. Ik heb er ook 500 gekregen, want ik ben al heel lang klant met meerdere producten. Trouwens voor je verjaardag krijg je ook telkens 500 punten, als trouwe klant. Ik vind dat toch een mooi gebaar. Ik vind het ook niet logisch dat iemand die nog maar pas klant is en daardoor al van voordelen genoten heeft (kortingen enz), nu ook nog eens extra premiumpunten zou krijgen.
Bedankt Proximus, voor die extra punten. 🆒
Reputatie 7
Badge +6
Bedankt Proximus, voor die extra punten. 🆒
Dit is de bewuste mail:

Reputatie 7
Badge +1
Bedankt Proximus, voor die extra punten. 🆒
Dit is de bewuste mail:



En waar is mijn feestje ?
Reputatie 7
Badge +6
Antoon1,
De extra 500 bonus Premium punten werden bij selectie toegekend aan de trouwste leden van de Premium Club die het meest actief waren: bestellingen gedaan, onze emails geopend, e.d.m.
Mvg,
Reputatie 7
Badge +3
Hey Elma,

bedankt voor je reactie : 't is waar : iets goed doen is nooit goed voor iedereen :-)

fijn dat er toch iemand blij mee is :-)

groeten

Tina
Reputatie 7
Badge +3
De extra 500 bonus Premium punten werden bij selectie toegekend aan de trouwste leden van de Premium Club die het meest actief waren: bestellingen gedaan, onze emails geopend, e.d.m.
Mvg,

Tina, ik was er heel blij mee. :D
Dan kan dat kloppen. Mijn echtgenoot, die alleen gsm en vaste lijn heeft, maar al langer klant is bij Proximus, heeft geen bonuspunten gekregen. Maar hij had wel een kaart gekregen voor zijn verjaardag op 1/1 dat hij 500 punten zou krijgen, maar die zijn nog niet opgeladen, zijn totaal staat nu op 250. Komen die nog?
Ik haal zijn punten altijd weg (met zijn toestemming) om ze samen te bundelen in mijn account. Ik heb meer producten en krijg dus ook meer punten. Ik krijg ook steeds de punten van al mijn broers. Zo kom ik aan een mooi puntentotaal, waar ik dan iets nuttigs mee kan doen, zoals eventueel punten wegschenken aan een goed doel of jaarlijks mijn P&G opladen of eens naar de film gaan. Je kan er zoveel mee doen. Ik kijk regelmatig eens of er niks leuks te vinden is.
Ik lees ook altijd die mails die zeggen dat ik zoveel punten heb.
BTW moest er iemand zijn die zijn punten toch niet gebruikt, dan mag je ze altijd doorsturen naar mij. 🆒 Ik zal je dan via pb mijn accountnummer wel doormailen. Als ik genoeg punten heb van andere mensen, worden ze aan een goed doel geschonken. 🆒
Reputatie 7
Badge +3
Dag Elma,

Als je de punten voor je man zijn verjaardag nog niet hebt ontvangen, kan je best contact opnemen met de premium club door met je gsm gratis te bellen naar 1910.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +3
OK, doe ik. Bedankt voor de tip.
HEB EVENEENS DE PUNTEN VAN DE MAAND DECEMBER NIET ONTVANGEN!!!!
HEB EVENEENS DE PUNTEN VAN DE MAAND DECEMBER NIET ONTVANGEN!!!
hey bernard,

de punten voor de maand december heb ik ook nog niet maar op 3/01/2017 hebben ze wel een klachten(dossier) voor opgemaakt. De klacht zou normaal tegen 13/01/2017 moeten afgehandeld geweest zijn afin dat stond er toch als estimate maar vandaag 17/01/2017 staat de klacht nog altijd open op myproximus en nog geen emails of contact gehad met iemand na mijn initeel telefoontje. Zodra ik iets meer weet ivm die punten van december die nog steeds niet toegekend geweest zijn laat ik iets weten
Reputatie 7
Badge +3
Dag Elma,

Als je de punten voor je man zijn verjaardag nog niet hebt ontvangen, kan je best contact opnemen met de premium club door met je gsm gratis te bellen naar 1910.
Groetjes,
Antonella

Hallo AntonellaD, op 1910 kan ik alleen maar het puntensaldo (juist gecheckt en het is 283) opvragen en mijn punten inruilen. Een andere optie is er niet. Het betreft klantnummer 914178. Kan iemand dit aub eens nakijken? Hij verjaarde op 1/1. :8
Reputatie 7
Badge +3
Dag Elma,

Ik heb zelf al gemerkt dat verjaardagspunten in de loop van de verjaardagsmaand worden toegevoegd...

Om zeker te zijn dat ze 't niet vergeten heb ik dossier 41031544 opgemaakt. ;)

Afhankelijk van de drukte verschijnen deze punten dus één van de volgende dagen op zijn account.

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 7
Badge +3
Tof, Heidi. Bedankt. Ik hou het in het oog en zal het wel posten als ze er op staan.

Reageer