ik ruilde vrijdagmorgen 20mei punten in voor fotoafdrukken en kreeg de melding dat binnen de 15 minuten de code werd doorgestuurd.
Helaas maandagavond nog steeds geen code ontvangen .
wat loopt er mis ?
Bladzijde 1 / 1
Je kan ook altijd meer inlichtingen krijgen door naar de premium club klantendienst te bellen op het nr 1910
Beste Pieter,
Onze excuses voor het ongemak.
Zou je ons jouw klantnummer even kunnen doorgeven via privé-bericht ( door te klikken op deze link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 ) ?
Op die manier kunnen we jouw bestelling even grondig nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Marlies
Onze excuses voor het ongemak.
Zou je ons jouw klantnummer even kunnen doorgeven via privé-bericht ( door te klikken op deze link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 ) ?
Op die manier kunnen we jouw bestelling even grondig nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Marlies
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.