Beantwoord

Premium Club Punten

  • 4 February 2017
  • 8 reacties
  • 379 Bekeken

Hoe sparen we eigenlijk punten via Premium Club? En hoeveel punten krijg je per maand?
Ik heb nu reeds 2 maand proximus, maar heb nog steeds 0 punten...
icon

Beste antwoord door Elma 5 February 2017, 17:55

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Je moet eerst gratis lid worden, en dat doe je zo : http://www.proximus.be/nl/id_cr_club1/particulieren/discover/je-trouw-beloond/premium-club.html#/e9bc6565-46d7-438e-a9bc-b18ff375e3a5
Ik ben lid geworden, maar ik krijg geen punten bij 😮
Reputatie 3
Badge +1
De punten zullen er pas vanaf nu bij komen, dus pas bij je eerst volgende faktuur. Hoeveel punten erbij komen hangt af van het faktuurbedrag. En ook als je jarig bent krijg je zomaar 500 punten bij !
Ik heb mn eerste factuur sinds ik lid ben reeds betaald... maar niks. Dit week geleden
Reputatie 7
Badge +3
Je hebt waarschijnlijk je factuur al betaald voor je lid was. De punten worden toegekend als je factuur gegeneerd is en betaald. Dus wachten tot volgende maand.
Eerste maand heb ik de factuur betaald, dan kon ik lid worden. Tweede maand heb ik de factuur ook betaald, maar geen punten gekregen. Het is ern tuttimusabonnement
Reputatie 7
Badge +1
Eerste maand heb ik de factuur betaald, dan kon ik lid worden. Tweede maand heb ik de factuur ook betaald, maar geen punten gekregen. Het is ern tuttimusabonnement

Je kunt hier gratis voor bellen op nummer 1910.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Bram!

Kan u mij het nummer waarop de punten zouden gespaard worden even via een privébericht kunnen doorsturen aub?

Dan kijk ik het nodige na voor u.

Mvg,

Wouter

Reageer