Beste,
Ik ben onlangs overgeschakeld van een proximus abonnement naar proximus pay & go.
Tegelijk heb ik bij proximus premium club mijn punten ingeruild voor een pay & go herlaadcode.
In eerste instantie heb ik een mail ontvangen met een herlaadcode (op 4/1/17 om 17:46). Kort daarna heb ik een mail ontvangen van de annulering van deze bestelling (op 4/1/17 om 17:47).
Spijtig genoeg kan ik mijn punten nu niet meer inruilen bij MyProximus. De functie Premium club is blijkbaar niet meer beschikbaar ?
Kunnen jullie mij helpen?
lidnummer: 2440000242931990
Alvast bedankt!
Sven Wallaert
Bladzijde 1 / 1
Beste,
Kunnen jullie mijn vraag beantwoorden?
Bedankt!
Kunnen jullie mijn vraag beantwoorden?
Bedankt!
Hallo Sven!
Kan u mij eventueel via een privébericht het betrokken oproepnummer meegeven, omdat ik aan de hand van de gegevens die u mij meegaf ik u klantenbestand niet kan terugvinden.
Mijn excuses voor het ongemak.
Mvg,
Wouter
Kan u mij eventueel via een privébericht het betrokken oproepnummer meegeven, omdat ik aan de hand van de gegevens die u mij meegaf ik u klantenbestand niet kan terugvinden.
Mijn excuses voor het ongemak.
Mvg,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.