Skip to main content
Beste,



Ik ben onlangs overgeschakeld van een proximus abonnement naar proximus pay & go.

Tegelijk heb ik bij proximus premium club mijn punten ingeruild voor een pay & go herlaadcode.

In eerste instantie heb ik een mail ontvangen met een herlaadcode (op 4/1/17 om 17:46). Kort daarna heb ik een mail ontvangen van de annulering van deze bestelling (op 4/1/17 om 17:47).



Spijtig genoeg kan ik mijn punten nu niet meer inruilen bij MyProximus. De functie Premium club is blijkbaar niet meer beschikbaar ?



Kunnen jullie mij helpen?



lidnummer: 2440000242931990



Alvast bedankt!



Sven Wallaert
Beste,



Kunnen jullie mijn vraag beantwoorden?



Bedankt!
Hallo Sven!



Kan u mij eventueel via een privébericht het betrokken oproepnummer meegeven, omdat ik aan de hand van de gegevens die u mij meegaf ik u klantenbestand niet kan terugvinden.



Mijn excuses voor het ongemak.



Mvg,



Wouter

Reageer