Beantwoord

Premium Club Proximus Waardebon

  • 9 August 2016
  • 7 reacties
  • 1780 Bekeken

Sinds kort is het mogelijk om met je gespaarde Premium Club-punten een Proximus Waardebon te bestellen, o.a. t.b.v. € 5,00, € 10,00 en € 20,00.
Er staat bij: "Ontvang deze waardebon en geniet van een korting bij je volgende aankoop online of in een Proximus Center."

Kan je hiermee ook een maand Proximus 11 of All Foot mee betalen?
icon

Beste antwoord door Marleen 9 August 2016, 19:47

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Neen, die waardebonnen kan je wel gebruiken voor een aankoop in de webwinkel of in een Proximus verkooppunt. Je kan die ook kopen om iemand anders een cadeau te geven.
zie:
www.proximus.be/nl/id_cr_gift_voucher/particulieren/producten/toestellen/gsm-catalogus/winkel/waardebon/html

en ook:
zie ook: nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/proximus-tv-gift-card-35193
Reputatie 7
Badge +3
Dit is momenteel enkel inruilbaar op een effectief product, zoals een (gsm)toestel of accessoires. Grt, HeidiE
Kan je meerdere waardebonnen gebruiken om 1 product aan te kopen of kan je maar 1 waardebon gebruiken per aangekocht product?
Reputatie 7
Badge +6
Je kan meerdere waardebonnen gebruiken voor de aankoop van 1 product. Let wel op :de waardebonnen zijn maar 6 maanden geldig, vanaf de datum van uitreiking.
Je kan meerdere waardebonnen gebruiken voor de aankoop van 1 product. Let wel op :de waardebonnen zijn maar 6maanden geldig, vanaf de datum van uitreiking.

Bedankt.
Ik heb 2 waardebonnen gebruikt bij de aankoop van mijn GSM.Het ging zonder problemen.Ik vind dit een goed initiatief.
Reputatie 7
Badge +3
Fijn om te horen Juga! Grt, HeidiE

Reageer