Beantwoord

Premium Club klacht 28744434 van 30/10/16

  • 7 November 2016
  • 6 reacties
  • 407 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
Mijn bovengenoemde klacht gaat over een inruiling van punten die foutliep. In plaats van 3000 punten voor 100 fotoprints van Smartphoto, kreeg ik een bevestiging voor 5 credits voor een film naar keuze in Proximus TV, waarde 3500 punten, waar ik niet naar gevraagd had.
Vandaag kreeg ik per mail een antwoord dat mij helemaal niet bevredigt:


Beste klant,

We hebben uw e-mail goed ontvangen. De 5 gratis VOD-credits zijn intussen toegekend en kunnen niet meer geannuleerd worden. Onze excuses voor het ongemak. In totaal heeft u op dit moment 18 gratis VOD-credits om te gebruiken.

Hebt u nog bijkomende vragen? Aarzel dan niet ons te bellen op het gratis nummer 0800 22 800.

Met vriendelijke groeten,

Glenn Jansen
Het Proximus-team

Ik zie niet in waarom dit niet kan omgeruild worden, vooral omdat dit tijdens het doorsturen van de bestelling foutliep. Als U wat vroeger had gereageerd, was het allicht wél mogelijk geweest? Heel het systeem van premiumpunten blijkt dan toch maar een "farce" voor mij hoor! Ik heb al meermaals een credit genomen om mijn punten te gebruiken, omdat ik toch niet genoeg foto's had. Nu had ik er 125, en ik had op hetzelfde moment (bijna gelijktijdig) ook 25 foto's besteld voor 1200 punten wat allemaal correct is verlopen. Waarom het voor die 100 foto's foutliep in het systeem, weet ik niet. Ik vraag dan ook met aandrang dit verder te onderzoeken.Ik zit nu al met 18 credits waar ik heel zelden beroep op moet doen wegens opnames en TV replay mogelijkheden. 😠
icon

Beste antwoord door sinjoor76 10 November 2016, 22:50

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
De fout ligt bij hen. Als zij die credits niet kunnen 'weghalen', dan moeten ze u bovenop die 5 credits, die jij niet hebt gevraagd, ook maar die 100 foto's geven. Het is al moeilijk genoeg, om aan die punten te geraken.
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt Marleen. Ik heb nu nog 961 punten over. Om weer aan 3000 punten te geraken, moet ik weer eerst 10 maandfacturen betalen, als ze ondertussen geen punten weghalen, wat ook regelmatig gebeurt. Op 8 april vervielen bv. 480 punten en op 1 october 909...Je moet dus wél héél kort op de bal spelen om al je punten in te ruilen. ...
Reputatie 7
Badge +6
Het Premium Club punten/inruil systeem zoals het nu is, draait gewoon vierkant. Dat is hier al dikwijls gezegd en nu nog maar eens bewezen, helaas.:(
Reputatie 7
Badge +1
Na alles nog eens in een privébericht aan het Proximusteam te hebben doorgegeven, kreeg ik snel een reactie met de belofte dat ze een regeling zouden treffen. Vandaag kreeg ik al een telefoontje waarin bevestigd werd dat ze mij geen code konden geven voor 100 fotoprints, omdat de punten al afgetrokken waren voor 5 credits (TV), maar dat ze een creditnota zouden opmaken ter waarde van de kosten voor de prints + verzendingskosten (16,95€) afgerond naar 20€ waar ik mij kon in vinden. Zaak op een coulante manier opgelost dus, waarvoor mijn waardering. 😃
Reputatie 7
Badge +6
Inderdaad een galante oplossing.🆒
Reputatie 7
Badge +1
Inderdaad een galante oplossing.🆒
Vooral omdat ook de 5 credits voor VOD (3500 punten) behouden blijven....🆒

Reageer