Vandaag kreeg ik per mail een antwoord dat mij helemaal niet bevredigt:
Beste klant,
We hebben uw e-mail goed ontvangen. De 5 gratis VOD-credits zijn intussen toegekend en kunnen niet meer geannuleerd worden. Onze excuses voor het ongemak. In totaal heeft u op dit moment 18 gratis VOD-credits om te gebruiken.
Hebt u nog bijkomende vragen? Aarzel dan niet ons te bellen op het gratis nummer 0800 22 800.
Met vriendelijke groeten,
Glenn Jansen
Het Proximus-team
Ik zie niet in waarom dit niet kan omgeruild worden, vooral omdat dit tijdens het doorsturen van de bestelling foutliep. Als U wat vroeger had gereageerd, was het allicht wél mogelijk geweest? Heel het systeem van premiumpunten blijkt dan toch maar een "farce" voor mij hoor! Ik heb al meermaals een credit genomen om mijn punten te gebruiken, omdat ik toch niet genoeg foto's had. Nu had ik er 125, en ik had op hetzelfde moment (bijna gelijktijdig) ook 25 foto's besteld voor 1200 punten wat allemaal correct is verlopen. Waarom het voor die 100 foto's foutliep in het systeem, weet ik niet. Ik vraag dan ook met aandrang dit verder te onderzoeken.Ik zit nu al met 18 credits waar ik heel zelden beroep op moet doen wegens opnames en TV replay mogelijkheden. 😠
Beste antwoord door sinjoor76
Bekijk origineel