Premium Club gifts veranderd ???

  • 24 August 2013
  • 1 reactie
  • 244 Bekeken


Momenteel heb ik 7155 Premium Club punten, waarvan er 591 vervallen op 30 september, dus dacht ik deze nu in te ruilen.

Ik had een aantal mails bewaard die ik de vorige maanden gekregen had en waarin men me aanraadde m'n punten om te ruilen voor belkrediet, cinematickets, etc etc. (ik had al een paar keer de catalogus doorlopen maar nog geen beslissing genomen).

De links in die mails werken nu plots niet meer, ik krijg als error message : 'This is not the site you are looking for...'.

Als ik via m'n e-Services naar m'n Premium Club ga, kan ik nu, itt vorige keren, enkel kiezen tussen Miles & More punten of Unicef pakketten ?

Waar zijn die andere gifts nu gebleven ? De cinematickets, belkrediet, etc ?



Groetjes


Wim

1 reactie

Beste Wim,

E-services maakt gebruik van tijdelijke internet bestanden(cookies). Als u in uw E-services verkeerde informatie te zien krijgt, kan u best eerst uw tijdelijke internet bestanden verwijderen en alle vesters van uw browsers te sluiten en opnieuw proberen. De voorraad van Premium/Bizz Club wordt wekelijks/dagelijks aangepast. Als uw gewenste cadeau niet voorradig is, kan u altijd status van voorraad regelmatig via uw E-services raadplegen.

Mvg
Eva

Reageer