Beantwoord

Premium club - geen credits op tv scherm voor film

  • 8 November 2016
  • 6 reacties
  • 301 Bekeken

Beste,

Gisteren hebben we 1000 punten ingeruild voor een film op aanvraag. De punten zijn er afgehaald en de bestelling staat ook uitgevoerd. We hebben ook een mail gekregen.
Nu als we een film willen aanvragen komt steeds het bedrag erop en niet het aantal credits die we nog kunnen opnemen.
We hebben net een film gehuurd in de hoop dat we alsnog onze punten kunnen gebruiken maar ik vrees dat deze film aangerekend zal worden.
Kan dit bekeken worden aub?

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Marleen 14 December 2016, 14:09

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Beste,

Privébericht werd zonet verstuurd.

Mvg
Ik heb net hetzelfde voor.
Omdat ik dacht dat de credits opgeladen waren heb ik na 15 minuten een animatiefilm voor de kinderen opgestart.
Nu wordt deze aangerekend en mijn credit is na 1 week nog steeds niet terug te vinden in Proximus TV.
Vandaag gebeld naar support, 2 maal doorverwezen (dus 3 dames aan de lijn gehad) en de laatste zette me op wachten maar ik bleef maar wachten tot de lijn vanzelf uitviel.
Prachtige support, amai.
Kan er mij iemand van support helpen via deze weg?
Reputatie 7
Badge +6
Het is een beetje een gokje, maar het heeft al gewerkt voor andere gebruikers (ook voor mij): zet je decoder eens even af en daarna terug aan via de knop achteraan. Verschijnt je credit dan soms niet op je decoder?
Het is een beetje een gokje, maar het heeft al gewerkt voor andere gebruikers (ook voor mij): zet je decoder eens even af en daarna terug aan via de knop achteraan. Verschijnt je credit dan soms niet op je decoder?

Jouw tip gaf de oplossing!
Spijtig dat Proximus support steken laten vallen.
Ze mogen ook eens met een oplossing komen zodat men niet iedere keer de decoder dient terug op te starten.
Reputatie 7
Badge +6
Veel kijkplezier!🆒

Reageer