Vraag

Premium Club: bonuspunten?

  • 27 May 2016
  • 3 reacties
  • 328 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Goede middag,
1)Heb vorige week smartphone gekocht in proximus winkel.Merk nu dat er geen bonuspunten premium club zijn bijgekomen.Hoe kan ik hier alsnog aangeraken?
2)Mijn echtgenote heeft ook gsm abonnement in het pack.Komt zij ook in aanmerking voor bonuspunten (verjaardag en aankopen)?
Graag antwoodje aub.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hallo,
1) Daarvoor moet je eerst een kopie van het aankoopbewijs (met je klantennummer en naam) sturen ofwel per post naar:
Proximus Loyalty 18U, Koning Albert II laan 27, 1030 Brussel
of per mail naar:
Club@proximus.com
2) Als je beschikt over meerdere GSM-nummers en/of meerdere diensten, dan telt men alle punten gewoon samen.
Zorg ervoor dat een nieuwe aankoop dan op jouw klantennummer komt, als jij de titularis van de klantenrekening bent.
Voor meer uitleg over de algemene voorwaarden van de Premium Club:
www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/GTC_Premium_CLUB_NL.pdf/update_GTC_Premium_CLUB_NL_2016_pdf.pdf
Wat zijn ze supersnel bij PX om software te lanceren die niet werkt maar en wat ik nu leest ongelooflijk dat de klant een brief moet sturen betreffende de punten bij een aankoop in een PX winkel.
Reputatie 7
Badge +6
TS Vraagt hoe hij ALSNOG aan zijn punten kan geraken. Daarbij probeer ik te helpen.

Reageer