Premium club bestelling GSM

  • 17 December 2011
  • 4 reacties
  • 2795 Bekeken

Beste,


Een week geleden heb ik een gsm Samsung galaxy S white besteld door een deel van mijn punten om te ruilen. De bestelling is nog steeds in verwerking. Ik snap dat dus niet. Als je besteld via de E-shop dan heb je die binnen de twee dagen thuis maar als jarenlang vast Belgacom klant en hard punten te hebben gespaard via de club moet je blijkbaar 6 weken wachten, soms zelfs nog langer!!! IS dit normaal? Ik heb ook betaald voor die punten. Het toffe zal weer zijn: de afrekening van de 200 EUR volgt bij de volgende faktuur maar.... tegen dan heb ik die gsm dus nog niet !!! DUs als ik merk dat ik al betaal nl 200 EUR en mijn GSM nog niet.... dan ga ik me beraden over wat ik ga doen . Wij gaan ook opnieuw bouwen binnenkort en het zou toch zonde zijn dat ik zou overstappen naar de concurrentie.


DUs EVA kan je het aub versnellen of ik vrees dat je een klant kwijt bent en mij niet allleen maar mijn ouders, schoonouders, tante ed zijn ook klant en je zou die toch ook niet graag verliezen denk ik?


Groetjes van eeen zeer teleurgestelde klant


Jurgen

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Als er 6 weken wordt aangegeven vrees ik dat je nog geduld zal moeten hebben...
Je ging toch akkoord met een 6 weken levering toen je de bestelling plaatste...?
neen er staat duidelijk op de produkten die worden weergegeven zijn in voorraad dat wil dus zeggen dat ze wel veel sneller leverbaar zijn - het probleem zit hem dat ze de bestelling gewoonweg niet verwerken de e-shop heeft dus voorrang op de vaste klanten zeer moooi van belgacom het is altijd iets bij hen, vaste klanten krijgen nooit promoties, nooit extras terwijl om klanten te winnen die vanalles krijgen....
Hallo,

ik heb ook eens een gsm besteld via deze weg ,de wachttijd op levering was 6 weken MAX.

Na 4weken was hij al geleverd dus afwachten is de boodschap

Moest iedereen zo reageren zou nog langer duren

Maar ja geen nood heb er weer een besteld vorige week,dus maar afwachten wie eerst zal zijn

een voordeel zal nie weg gaan naar ergens anders en mijn schoonmoeder ook niet blijf klant


Grt

en veel sterkte
Ik ga nu de 9de week van wachten in - via E-services zie ik dat voor mijn bestelling de 'annulatie mislukt' is !! Wie heeft die geannuleerd ? Ik alvast niet ...

10 werkdagen voor het beantwoorden van mijn klacht hieromtrent; ja die zijn nu ook reeds verlopen; heeft U al iets gehoord ?

Reclame maken is goed ..... als het er niet bij blijft.

Oh ja, had een witte besteld maar neem genoegen met een zwarte als de witte mochten op zijn.

(volgens de reclameborden in tram- en bushokjes zijn er toch genoeg)

Reageer