Premium Club

  • 26 August 2011
  • 31 reacties
  • 8375 Bekeken

Heeft er iemand een idee waar dit op de Belgacomsite te vinden is.

Er wordt wel via een folder reklame over gemaakt maar indien je op de site klik op "premium club" blijf je in rondjes draaien

31 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Allen,

een update van mijn situatie (lees de historiek van vroegere mails op dit forum) . Na 6 maanden kan ik nog steeds niet aan mijn punten op e-services. Het zijn er al bijna 7000 op datum van vandaag (tel 1910 geeft mij deze inlichting. Blijkbaar is er iets gebeurd toen ik van proximus ben overgeschakeld naar belgacom pack en ondanks verscheidene tussenkomsten van Eva (waarvoor dank) is het enig resultaat dat ik nu mijn punten kan horen aan de telefoon maar niet zien op e-services. Mij dochter heeft identiek hetzelfde en blijkbaar zijn we niet de enigen. Ik blijf geduldig . Vroeger bij proximus heeft het jaren perfect gefunctioneerd (op hun website) maar nu loopt het fout. De 1910 zegt me trouwens dat ik moet surfen naar de proximus website, en als ik dat doe dan zegt hij dat ik geen proximus klant ben (en dat klopt). Maar de Belgacom eservices tonen me geen premium punten.

binnen een maand een nieuwe update.

groeten.


Ga eens naar je E-service pagina en kijk in je profiel.

Is de premium club daar aangevinkt?

Indien niet vinkt ze aan.

Indien wel vinkt ze uit en vinkt ze binnen een paar uur terug aan.

Vergeet niet na iedere handeling te bewaren.

Het zou dan na een aantal minuten moeten werken (het systeem heeft even tijd nodig).

m.v.g.
Reputatie 4
Badge +2
geachte rmottard,


bedankt voor uw hints. Na de derde poging is het gelukt. Bij de eerste twee pogingen in "mijn applicaties" weigerde hij het vinkje. Ik heb er dan een tweede vinkje bijgezet op "klachtenopvolging" en toen aanvaardde hij het wel. Vervolgens verscheen premium op "mijn profiel" en ook dat aangevinkt. En dan geduldig enkele minuten gewacht en terug ingelogd op e-services. Met succes.

Hartelijk dank en ook dank aan Eva en deze community.


mvg

black rider
Reputatie 4
Badge +2
Hallo,

Waarschijnlijk heb je al een oplossing voor het probleem, zoniet doe je het volgende. Ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad verleden jaar en Belgacom kon mij niet helpen maar iemand op dit forum wil. En dat lukte ook van de eerste keer.

je maakt je lid van E-services

als je lid bent van e-services dan ga je naar "mijn profiel" , vervolgens "mijn applicaties" . In de applicaties scrollen tot je "premium club" tegen komt en dat activeren. Alles saven (misschien gebeurt dat automatisch , dat weet ik niet meer). dan uitloggen en terug inloggen in e-services en dan verschijnt "premiumclib geactiveerd met je punten en alles erop en eraan.

succes.
eens vragen aan Eva van Belgacom, zo ben ik eraan geraakt

Eva van Belgacom











Een vraag? Een probleem? Eva is er om u te helpen!

  • http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow

mvg
Beste,
Ik ben dit gaan nakijken en ik zie dat u voor premim club pas bent ingeschreven op 29/01/2014. Dus u kan hiervoor nog geen punten hebben gkregen dit zal pas vanaf de volgende factuur zijn.
Met vreindelijke groet,
Eva

Reageer