Skip to main content
Geachte ,



Op 1 junbi heb ik via My Proximus Premium Club 1000 punten uitgewisseld voor 120 minuten beltijd naar vaste nummers . Deze werden afgetrokken van mijn puntentotaal als besteld vermeld maar nooit geactiveerd :



120 belminuten vanaf een vaste lijn

Aantal:

1

Besteldatum

01/06/2017

Status:

De bestelling wordt verwerkt

Leveringsinfo:

De belminuten worden binnen de 15 minuten geactiveerd.



Mijn GSM NR is verbonden met de Premium Club .

Mijn Proximus Klantnummer is : 1897049



Kunt U eventueel deze bestelling nog activeren ?



Bedankt bij voorbaat

Daniel
Hey het klantnummer dat jij mij hebt doorgegeven is niet verbonden aan de premium club. Kan jij mij je vaste lijn nummer even doorgeven via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Dan bekijk ik het verder met jou en los ik het op.



Groetjes,



Lorentz.

Reageer