Skip to main content
ik heb een 14tal dagen geleden mijn punten ingeruild voor kortingsbonnen.

nu wil ik een aankoop doen via de sit maar helaas kan ik mijn codes niet invoeren, steeds krijg ik het antwoord dat de codes onjuist zijn.

ik ben vandaag naar een proximus winkel geweest te roeselare waar ze me niet konden helpen, wat ik toch raar vind.

wie kan me helpen dit probleem op te lossen.





grt

koenraad
Misschien kan je eens vragen via het contact formulier of het telefoonnummer O800 99 974 voor online aankopen waarom je codes niet aanvaard worden?

Zie:

nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/contact-vragen-over-uw-online-bestelling-35648



PS: online kan je met waardebonnen (codes) alleen gsm/smartphone/tablet zonder abonnement kopen, geen accessoires.

Voor de aankoop van een accessoire met waardebon(nen) moet je in een Proximus Center zijn.
@koenraad,

zie ook => http://bgctv.skynetblogs.be/#Premium-club-punten-inruilen-lukt-niet

* daar staat ook het telefoonnummer 1910 ivm vragen premiumclub klantendienst

http://bgctv.skynetblogs.be/#onlinebestellingen

* daar staat ook het telefoonnummer 0800 99 974 klantendienst van Eshop

Reageer