Sinds vanvond heb ik probleem met e-servise
ik geraak ingelogd maar kan men internet, telefonie en belgacom tv niet bereiken
ik word telkens verwezen naar deze pagina:https://admit.belgacom.be/brand/home/splash/error-404/
billviewer werkt echter wel
iemand die weeet wat het probleem kan zijn?
mvg
tom
Bladzijde 1 / 1
Ik heb dit probleem ook. Heb juist proberen inloggen en ik word ook telkens naar deze site doorverwezen.
Bij mij werkt het, er waren blijkbaar welproblemen:
Important
Beste klant,
Het kan zijn dat u deze namiddag problemen ondervond met uw vast internet.
Deze problemen zijn nu opgelost. Wij verontschuldigen ons voor het mogelijke ongemak en bedanken u voor uw vertrouwen.
Het Belgacom.be-team
Important
Beste klant,
Het kan zijn dat u deze namiddag problemen ondervond met uw vast internet.
Deze problemen zijn nu opgelost. Wij verontschuldigen ons voor het mogelijke ongemak en bedanken u voor uw vertrouwen.
Het Belgacom.be-team
Momenteel kan ik hier ook niet verder dan de inlogpagina voor de e-services. Als ik klik op "Mijn e-service" keer ik opnieuw automatisch terug naar de inlogpagina. Het zal dus een algemeen probleem zijn voor verschillende abonnees waarschijnlijk streekgebonden.
wat betreft die melding op de site, ik denk dat die slaat op problemen met vast internet dan wel met e-services, want ik heb inderdaad problemen ondervonden met mijn vast internet deze namiddag, het ging allemaal vrij traag en sommige sites openden moeilijk, ook paar disconnects, ook problemen om mails weg te krijgen. lijkt nu idd terug oké te zijn
met e-services zelf heb ik voor de moment geen probleem, maar eerder vandaag geraakte ik er ook niet op
mvg
met e-services zelf heb ik voor de moment geen probleem, maar eerder vandaag geraakte ik er ook niet op
mvg
Beste,
Best even opnieuw proberen.
Indien toch nog problemen, gelieve dan via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr of telefoonnr, contactnr) even door te sturen.
Ik laat het dan door de bevoegde dienst nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Best even opnieuw proberen.
Indien toch nog problemen, gelieve dan via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr of telefoonnr, contactnr) even door te sturen.
Ik laat het dan door de bevoegde dienst nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Sinds de vernieuwde lay-out e-services kan ik wel nog aanloggen, maar moment van mail te lezen krijg ik steeds weer melding om aan te loggen wat niet meer lukt via mijn paswoord. Ook andere items geven nadien steeds foutmelding. Probleem via mail doorgegeven en telefoon maar nog steeds geen oplossing. Via telefoon doorverwezen naar 080022301 en hier via antwoordtekst naar web-site. Alle uitleg ken ik al jaren maar mijn probleem kent geen oplossing. Graag meer info aub
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.