Skip to main content
Hallo,

Is het normaal dat er bepaalde posten ( zoals HALLMARK en SYFY) wegvallen. en dat we er niets in de plaats voor krijgen ????

Iedere maand moeten wij wel ons faktuur betalen , van de som gaat er niets af , maar wel de posten verdwijnen.

Roepen

Ja; blijkbaar is het normaal. Wenkbrauw ophalen

Verdwijnt Syfy? 😕 (of bedoel je dat Syfy soms es wegvalt voor een paar minuten?)

Sinds Hallmark verdwenen is, vind ik het ook niet normaal, neen.

Ik durf wel wedden dat er straks iemand gaat zeggen dat je even moet wachten. Ik hoop ten zeerste dat er iets in de plaats komt, ten laatste in september. En hopelijk is dat FoxLife :p

Belgacom motto: ZWIJGEN EN BETALEN.

:)

Tja, Zou het dan niet mogelijk zijn dat ze ons in de plaats FOXMOUVIES geven ??

Daar zijn tenminste redelijk recente films op te zien..

mss is dat wel een rechten probleem

En Fox Live?

Belgacom zou de communicatie over de beschikbare zenders wel wat kunnen verbeteren. Niewe zenders komen, oude zenders gaan weg; meestal lees ik dat hier op het forum. Het Belgacom info kanaal is zo vervelend om naar te kijken dat ik daar geen 5 minuten naar kan blijven zien of er iets nieuws is.

Ik zou van de zenders willen weten (en ik vermoed dat dit wel moet bestaan ergens op het web):

1. zitten ze in het satndaard aanbod

2. type zender (nieuws, film,..)

3. taal?

4. ondertitels?

RolandT plaats dit in de ideeën bus; ik weet dat dit niet veel zal uithalen.Zo heb ik verleden week ook een bericht geplaats voor een boeket met duitse zenders maar dit zal waarschijlijk ook niets worden.Maar als we niet blijven proberen dan zal het nooit niets worden.

ziezo het idee staat er http://nl.community.belgacom.be/posts/555163309d

Ik had eigenlijk gehoopt dat die info ergens al op het web te vinden was...

@Enrico: FOXLife zou zeker kunnen, alleen de wil van Belgacom is er (nog) niet. De andere FOX-zenders zullen moeilijker gaan (auteursrechten, geen aanwezigheid in Benelux,...).

Mvg

Reageer