Hallo,
Ik zet op een BBOX2 met port forwarding poort 8090 open (ook al met andere nummers geprobeerd). Eerst in LAN Servers alle instellingen, daarna Apply zoals het hoort. Als ik dan met Open Port Check Tool bekijk of de poort effectief open staat (via het externe IP adres : 8090) dan is dat inderdaad het geval gedurende een twintigtal seconden, maar daarna staat de poort weer als "Closed' en verdwijnt ze ook weer uit de lijst LAN Server in de BBOX.
Heeft iemand enig idee waarom het port forwarding openstellen heel even lukt, maar de poort daarna weer dicht gaat?
Alvast bedankt!
Bladzijde 1 / 1
mss begin je best met de bbox2 een factory reset te geven en de port forwarding opnieuw invoeren.
http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetBbox2
http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetBbox2
Dag Tom,
Ik zou beginnen met een reset to factory te doen op die bbox2 router
http://bgctv.skynetblogs.be/?&_ga=1.120012938.300629543.1467957465#FactoryResetBbox2
mvg sabine
Ik zou beginnen met een reset to factory te doen op die bbox2 router
http://bgctv.skynetblogs.be/?&_ga=1.120012938.300629543.1467957465#FactoryResetBbox2
mvg sabine
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.